Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

schemat polaczenia emulatora z wtryskami paliwowymi-Autronic


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 maja 2007 - 22:09

Witam lpg-owcow, potrzebuje (pilnie, szybko , na juz) schematu jak w opisie , moze tez byc opis jakie kolory przewodow laczyc z ktorymi wtryskami paliwowymi, lub ktore piny na wtyczce/ gniezdzie emulatora polaczyc z ktorymi wtryskami. Moze ktos ma autronica to prosze o opis jak ma u siebie polaczone - eystarczy zdjac plastik oslaniajacy wtryski podniesc wiazke kabli do gory i powinny ukazac sie polaczenia wtryskow z kablami emulatora)
Serdecznie dziekuje



#2 OFFLINE   rysieQ

rysieQ
  • 23 postów
  • Dołączył: 09-02-2007
  • Skąd: ssnowiec

Napisany 26 maja 2007 - 20:20

wez miernik w reke i sobie pomierz, przeca to proste jak drut, omomierz wszystko ci powie

#3 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 maja 2007 - 17:35

co pomierz moze jasniej?????????????Twoja odpowiedz nie jest zadna odpowiedzia Ty chyba nie rozumiesz o co pytam> Moze mnie oswiec
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#4 OFFLINE   rysieQ

rysieQ
  • 23 postów
  • Dołączył: 09-02-2007
  • Skąd: ssnowiec

Napisany 01 czerwca 2007 - 21:09

:yes_yes:

#5 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 czerwca 2007 - 12:43

rysieQ- moze sie obrazisz ale to dobrze bo jak chcesz sobie pogadac to gg jest ok ale na forum (szczegolnie w tym dziale) jak cos radzisz to dokoncz, masz srednie pojecie i dlatego nie jestes w stanie napisac - gdzies cos uslyszales i to tyle. Poniewaz mozesz miec problemy z wyobraznia to napisze dokladnie - jestem w posiadaniu emulatora Autronic (nie jest podlaczony do sam. ) trzymam go w rece - GDZIE NALEZY WPIAC 1,2,3,4 WTRYSKIWACZ PALIWOWY (potrzebuje ktory pin lub kolor kabla w orginalnej wiazce dolaczanej do autronic) . Czy teraz jest jasne??? Proponuje nie strzelac banana tylko przyznac sie do braku wiedzy niz czarowac i wprowadzac w blad innych . Badz zdrow
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#6 OFFLINE   rysieQ

rysieQ
  • 23 postów
  • Dołączył: 09-02-2007
  • Skąd: ssnowiec

Napisany 02 czerwca 2007 - 13:26

Masz racje nic nie umien i nic nie wiem i bede pisal na gg , ale za to ty umiesz pieknie pisac na forum :mrgreen: . Wez miernik i pomierz , kolejnosc nie ma znaczenia , bo emulator daje tylko opornosc , a zeby bylo prosciej to rozbierz obudowe, i po scieszkach dojdziesz co jest co. Jak mozesz zrobic zdjecie plytki tego ustroistwa to wklej , moze cos sie wymysli

#7 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 czerwca 2007 - 18:22

ok, wg mojej wiedzy (i nie tylko) to emulator wtryskow jest urzadzeniem które rozlacza i zalacza wtyski paliwowe i caly pic polega na tym zeby zalaczyl odpowiednie poniewaz w mojej (i nie tylko) omie jest wtrysk wielopunktowy paliwowy sekwencyjny (a nie przerywany) wiec wazne jest kiedy i ktory wtryskiwacz ma byc zalaczony dlatego wg mnie jest wazne gdzie podepne wtryskiwacz 1, 2 , itd. Przeciez w ukladach wtrysku wielopunktowego niesekwencyjnego (np. vw lub seat 2,0 8v z poczatku lat 90) nie trzeba emulatora poniewaz niewazne jest w ktorym momencie beda zalaczone wtryski (stosuje sie przekaznik (i) jak przy odlaczaniu jednego wtryskiwacza) bo i tak wszystkie pracuja rowno i jednoczesnie.
Moze dorwe gdzies schemat to oczywiscie podrzuce, najwazniejsze urzadzenia w srodku to scalak ktory steruje praca dwoch podwojnych przekaznikow i one nie sa rownoczesnie zalaczane tylko kazdy wtryskiwacz osobno - wtedy kiedy z danego wtryskiwacza potrzebne jest w danym momencie paliwo.
Gdyby nie wazne byla kolejnosc podpiecia wtryskow to po co emulator, 1 30A przekaznik lub 4 male i po klopocie.......

#8 OFFLINE   Dextran

Dextran
  • 581 postów
  • Dołączył: 04-09-2006
  • Skąd: WROCŁAW

Napisany 02 czerwca 2007 - 19:25

Mysle ze najszybciej i najkompetentniej uzyskasz odpowiedź na forum ELEKTRODY. Ja jesli mam jakis problem z elektryka albo eketronika wale od razu tam... nie mija wiecej niz 2-3 godziny i mam temat opisany czarno na białym....

Jeśli nie znasz tego forum to podaje link:

http://www.elektroda...3a3968a02ebf205

#9 OFFLINE   rysieQ

rysieQ
  • 23 postów
  • Dołączył: 09-02-2007
  • Skąd: ssnowiec

Napisany 03 czerwca 2007 - 19:35

Emulator to wlasnie te dwa przekazniki , scalak i reszta ukladu jest od opozniania rozlaczenia wtryskow, wez miernik i pomierz kabelki powinienes miec przejscie na czterech parach i wlasnie te wpinasz kable wtryskow kolejnosc nie ma znaczenia jak masz mozliwosc obejrzec plytke , to zwroc uwage na oporniki przy tych przekaznikach ,te konce musza byc wpiete w kabel idacy do ecu

#10 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 czerwca 2007 - 19:47

eeeeeeeee rysieQ az tak tepy to nie jestem WIEM KTORE PARY SA DO WTRYSKÓW< KTORE TO ZASILANIE nie trzeba mi miernika wystarczy ze spojrze na plytke, jednak mnie trapi jedno - kolejnosc czyli ktora para do ktorego wtrysku - ale jak twierdzisz ze to bez znaczenia _ TO DLACZEGO NIE PISZESZ OD RAZU W PIERWSZYM POSCIE po co bic piane i pisac o bzdurach . Ok sprawdze moze zakoncze prace przy poprawianiu instalki w Vectrze.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#11 OFFLINE   rysieQ

rysieQ
  • 23 postów
  • Dołączył: 09-02-2007
  • Skąd: ssnowiec

Napisany 03 czerwca 2007 - 19:58

Kolejnosc nie ma znaczenia poniewaz ty nie sterujesz wtryskami tylko je rozlanczasz tymi wlasnie przekaznikami , czyli robisz przerwe w obwodzie i podajesz minus przez opornik do ecu , masz wiazke zakonczna wtyczkami?? jak tak to nie ma zadnego problemu, a jak nie masz to musisz odnalesc przewod ktory jest po oporniku i tego wpinasz w kbelek co idzie do ecu,

#12 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 17:06

rysieQ dobrze radzi temat sprawdzilem a przy okazji poczytalem i popytalem - odpowiedz brzmi: kolejnosc podlaczenia nie ma znaczenia ale oczywiscie (to wiedzialem i jest to logiczne) wazne by podlaczyc do odpowiednich pinow czyli jesli w pin 1 na wej. wpinamy 1 wtryskiwacz to na 1 pinie na wyj ma byc ten wtryskiwacz itd.
Jezeli ktos slabo kuma elektr. to tak jak rysieQ pisze do pinów do ktorych sa wpiete (wew. emulatora) oporniki wpinamy wtryski. Zasilanie w Autronicu jest opisane.
Proponuje temat zamknac bo wszystko odnosnie podlaczenia uwazam ze jest jasne
P.S. rysieQ dzieki za info ale na przyszlosc staraj sie opisac wszystko co Ci jest wiadome w 1 poscie w miare czytelnie to pozwoli na szybsze zglebienie tematu. Pozdrawiam.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]