

zapieczone wtryskiwacze?
#1
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 13:10
mniej wiecej od początku jak mam kluskę były problemy z benzyną.. z jazda na benzynie, poprzedni właściciel zapalał ją tylko na gazie.. zaraz po zakupie wymieniłem filtr paliwa i pompkę paliwa.
Problem podczas jazdy na PB jest taki, że jak wcisnę gaz auto nie ma w ogóle mocy.. czasem muszę zdjęć nogę z gazu, zaczekać aż spadną obroty i dopiero wtedy delikatnie ją rozpędzać..
zapomniałem jak byłem na zlocie bo mogłem ją przegonić trochę na benzynie, ale cóż teraz już za późno.. no chyba, ze dzisiaj wieczorem sie gdzieś wybiorę na szybką jazdę..
Pytanie czy to mogą być zapieczone wtryskiwacze, czy np. zawalone przewody paliwowe?
Czy jest w ogóle sens wymieniać wtryskiwacze? jaki może to być orientacyjny koszt?
#2
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 15:24
#3
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 16:03
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 17:44
ArturL napisał/a:
kup stp
a jaki orientacyjny koszt?
+/- 20 zł
Radzisz na 20L ? Na opakowaniu napisane jest, że na 60L. Więc jak to ma być ?kup stp do czyszczenia wtryskiwaczy, zalej to na 20 l benzyny
#6
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 18:53
no właśnie też lookałem i znalazłem, że opakowanie starcza na bak 50-60l! więc jak na bak czy na 20l?Radzisz na 20L ? Na opakowaniu napisane jest, że na 60L. Więc jak to ma być ?
BTW kupić typowy do 'przepychania' wtryskiwaczy, czy jakiś inny np. do kompleksowego czyszczenia silnika.. (te są o wiele droższe)
#7
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 20:53
#8
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 21:01
przegoniłem go i to ładnie.. na 3jce przez spory kawalek 120km/h i ponad 5tys obr

- samochód najlepiej zachowuje się przy ok 3000obr/min
- czasem podczas wciśnięcia gazu samochód wogóle nie jedzie.. tak jak by sie dławił (albo nie dostawał paliwa.. lekkie szarpania)..
- na pierwszym biegu jest zawsze ok
- na dwójce i na czwórce jest najgorzej.. (
- często zwalniałem.. czekałem, aż obroty spadną do ok 1500obr/min i potem wciskałem gaz.. i właściwie różnie było.. albo sie zbierał, albo sie mulił

aha.. zapomniałem dodać, że na PB cały czas pali mi sie ikonka silnika.
na gazie oczywiście nie ma żadnych problemów
#9
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 21:52
no to jak sie pali to jakieś błędy zapisane są,sprawdzaha.. zapomniałem dodać, że na PB cały czas pali mi sie ikonka silnika.
#10
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 22:41
kiedys sprawdzałem..no to jak sie pali to jakieś błędy zapisane są,sprawdz
mogło się coś zmienić, ale w październiku miałem takie:
37 - Check light (fault code lamp) - Sprawdź światła??
38 - Oxygen sensor circuit - czujnik obiegu powietrza??
91 - Oxygen sensor heater - czujnik temperatury powietrza??
92 - Camshaft sensor - czujnik wału rozrządu??
#11
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 22:44
kiedys sprawdzałem..
mogło się coś zmienić, ale w październiku miałem takie:
Radzę ponownie odczytać, a nie brać pod uwagę błędów wyświetlonych 7msc temu.
chomiczek działaj !
#12
OFFLINE
Napisany 23 maja 2007 - 22:46
Camshaft sensor - czujnik położenia wałka rozrządu
#13
OFFLINE
Napisany 24 maja 2007 - 12:24
#14
OFFLINE
Napisany 24 maja 2007 - 12:26
jak wróce do domu z pracy to zczytam.. i pewnie wieczorkiem napisze co mi wyszłoJeśli nie pomaga przegonienie na benzynie z płynem czyszczącym wtryski, to prawdopodobnie jest to coś innego. Zczytaj błędy i podaj kody.

#15
OFFLINE
Napisany 24 maja 2007 - 15:57
37
38
91 (wynika z tego, że 92 zniknął
