witajcie!
i jak poszukiwania przyczyny?u mnie dalej nic....
Ostatnio zauważyłem jeszcze że jadąc np 120km/h i gdy wrzucę na luz to auto czasem mi gaśnie...Jak dla mnie gdzieś łapie lewe powietrze...
0
2 tys. obrotów na wolnych i litera "F" na MID
Rozpoczęte przez
artur70
, 12 lut 2011, 23:19
44 odpowiedzi na ten temat
#41 OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2011 - 09:44
#42 OFFLINE
Napisany 04 maja 2011 - 10:39
cześć
Panowie a czy Wy tez tak macie ze jak obroty się zawieszą i jak włączycie klimatyzację to zaczynają spadać??
Panowie a czy Wy tez tak macie ze jak obroty się zawieszą i jak włączycie klimatyzację to zaczynają spadać??
#43 OFFLINE
Napisany 04 maja 2011 - 10:42
cześć
Panowie a czy Wy tez tak macie ze jak obroty się zawieszą i jak włączycie klimatyzację to zaczynają spadać??
ja tak mam ale nie wiem o co chodzi zupełnie
#44 OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 18:46
Witam u mnie było identycznie jak u Was. Na jesieni tamtego roku kupiłem nowego krokowca wymieniłem i przez całą zimę aż do wczoraj (11 maja) wszystko było spokojnie.
I tu nagle nie wiadomo skąd znowu się zaczęło (obroty 2000, literka F)
Mam instalkę II gen. (nie sekwencja). Podejrzewam zabrudzonego krokowca, bo starego czyściłem i przez parę dni się uspokajało lub lewe powietrze gdzieś.
P.S. Jak są wysokie obroty na postoju otworzyłem maskę i odpiąłem przewód od krokowego i podłączyłem go spowrotem - obroty spadły. Wygląda na to że się krokowy zawiesza.
I problem rozwiązany
Przez odmę idą opary oleju do przepustnicy, przechodzą też przez krokowca.
Krokowiec się zabrudza olejem, trzpień nie może się cofnąć i wtedy obroty idą w górę.
Z kolei jak samochód gaśnie na wolnych obrotach tzn. że elektomagnes jest uszkodzony i nie działa, nie wypycha trzpienia.
I tu nagle nie wiadomo skąd znowu się zaczęło (obroty 2000, literka F)
Mam instalkę II gen. (nie sekwencja). Podejrzewam zabrudzonego krokowca, bo starego czyściłem i przez parę dni się uspokajało lub lewe powietrze gdzieś.
P.S. Jak są wysokie obroty na postoju otworzyłem maskę i odpiąłem przewód od krokowego i podłączyłem go spowrotem - obroty spadły. Wygląda na to że się krokowy zawiesza.
I problem rozwiązany
Przez odmę idą opary oleju do przepustnicy, przechodzą też przez krokowca.
Krokowiec się zabrudza olejem, trzpień nie może się cofnąć i wtedy obroty idą w górę.
Z kolei jak samochód gaśnie na wolnych obrotach tzn. że elektomagnes jest uszkodzony i nie działa, nie wypycha trzpienia.
#45 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2011 - 17:44
panowie a macie jakieś inne rozwiązania tego problemu?? bo u mnie niestety problem cały czas występuje...