Chce zastapic w aucie (nie Omega) plastikowe przewody paliwowe z szybkozlaczkami na gumowe weze paliwowe. Mam bardzo mocne podejrzenie ze przy nizszych temperaturach i gestszym ON pompa zasysa rowniez powietrze z jednej lub kilku zlaczek.
Wszystko pasuje ladnie oprocz filtra - wystaja z niego 3 krocce, ale pionowo.
Tak: http://www.cbccarspa...ages/wf8268.jpg
Wszystkie 3 polaczenia wymagaja wiec kolanka 90 stopni. Czy komus udalo sie zagiac gumowe weze tak, zeby zgiecie pozostawalo i nie prostowalo sie?
W najgorszym przypadku beda kolanka, ale to nie wyglada zbyt ladnie.
Bylbym wdzieczny za informacje.


Permanentne giecie gumowych przewodow paliwowych
Rozpoczęte przez
mkaminski100
, 30 sty 2011, 22:21
6 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 22:21
#2
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 22:40
jakie dlugie te weze potrzebujesz??
moze by tak dobrac od innego auta??
moze by tak dobrac od innego auta??
#3
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 22:50
Albo dobrać inny filtr gdzie króćce są wygięte pod kątem prostym i węże podłączamy poziomo
#4
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 08:19
Myslalem o jednym i drugim, ale:
- nie widzialem zbyt dlugich wezow paliwowych od innych aut, ktory bylby przynajmniej z jednej strony zagiety na 90 stopni. W sumie potrzebowalbym 3 takie. No i czas mi sie liczy, a na scrap nie pojade do soboty
- takie filtry sa, ale maja przelotowke z zaworkiem zwrotnym, jak tutaj: http://www.tdiblog.c...el-purge-02.jpg Jak nie maja zaworow (CR) to sa najczesciej z prostymi wyjsciami.
- nie widzialem zbyt dlugich wezow paliwowych od innych aut, ktory bylby przynajmniej z jednej strony zagiety na 90 stopni. W sumie potrzebowalbym 3 takie. No i czas mi sie liczy, a na scrap nie pojade do soboty

- takie filtry sa, ale maja przelotowke z zaworkiem zwrotnym, jak tutaj: http://www.tdiblog.c...el-purge-02.jpg Jak nie maja zaworow (CR) to sa najczesciej z prostymi wyjsciami.
#5
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 08:33
To nie jest zaworek zwrotny tylko podgrzewacz filtra tzn. paliwa w filtrze. Wiadomo że paliwo idące powrotem jest ogrzane i ono przechodzi przez filtr ogrzewając go. taki dynks też możesz kupić, tyle że widzę że chcesz mieć jak najmniej połączeń na przewodach a tu by były dwa + łączenie podgrzewacz-filtr czyli potencjalne trzy miejsca, w których mogłyby wystąpić nieszczelności
#6
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 10:20
Podaj wymiary tych przewodów. Zobacze może cos znajde u mnie w pracy. Tylko szczegółowe wymiary mi sa potrzebne.
#7
OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2011 - 10:56
Zrobie kilka zdjec i wysle czego szukam.
Dzieki z gory.
Dzieki z gory.