Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Stag i dziwne zachowanie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zales00

zales00
  • 66 postów
  • Dołączył: 21-11-2009
  • Skąd: Parczew/Siedlce

Napisany 26 stycznia 2011 - 17:55

Witam!
Posiadam w omedze (2.0 8v 96r. ) chyba najprostszego staga. Problem jest w tym że po lekkim rozgrzaniu silnika, jak samochód się toczy obroty trzymają się na poziomie 500-600 a przy hamowaniu spadają do ~200. Problem ten jest od niedawna. Dodatkowo pojawił się taki objaw....jakby to określić... w przełączniku gazu który mam w środku jedna dioda jest od pokazywania rodzaju paliwa (zielony-gaz, czerwony benzyna)+4 od poziomu gazu. Od czasu do czasu w trasi mruga na przemian czerwona dioda z jedna diodą od poziomu gazu. Nie wiem od czego zrobiła się ta dyskoteka, bo niski poziom gazu całkiem inaczej mi wskazuje a to samo dzieje się po zatankowaniu do pełna. Na benzynie samochód pracuje raczej ładnie i nie przygasa. Co oznacza mruganie na przemian diód i jak można wyregulować obroty jałowe na gazie, oraz dlaczego tak spadają przy hamowaniu?
Dziękuję z góry za udzieloną po raz kolejny pomoc :) pozdrawiam!

#2 OFFLINE   zales00

zales00
  • 66 postów
  • Dołączył: 21-11-2009
  • Skąd: Parczew/Siedlce

Napisany 27 stycznia 2011 - 20:37

domyślam się że słabo opisałem problem :p pewnie czeka mnie wizyta u gazownika...

#3 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 stycznia 2011 - 23:37

Jeśli dojeżdżając do skrzyżowania wciskasz sprzęgło i ostatnie metry robisz "na luzie" a przy tym silnik ma tendencję do spadku obrotów lub gaśnięcia to najprawdopodobniej parownik prosi już o wymianę - regulacja tez się przyda.
Jak masz komputerek sterujący to chyba mógłbyś podać jego pełną nazwę.
Regulacja progu przełączania obrotów: jak mniemam masz centralkę w aucie wielkości dwóch paczek zapałek, wyciągając ją z uchwytu z boku jest otwór na śrubokręt a dalej mały potencjometr do regulacji progu przełączenia.
Miganie diód?? Posprawdzaj wszystkie styki i złącza w instalacji elektrycznej LPG.