

LPG KOLTEC od czego zacząć
Rozpoczęte przez
Teofilow90
, 24 sty 2011, 22:50
12 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 22:50
Witam Wszystkich
jestem nowy niedawno zakupiłem auteczko Omege B 2 litry 16V z gazem holenderski (KOLTEC) nie jeździ na gazie jak chce się przełączyć na gaz to od razu gaśnie cała butla gazu jest ojciec z synem dłubali w nim i coś im nie poszło jak ich pytałem co robili w nim to parownik wyjmowali i że samo sie tak zrobiło od czego najlepiej zacząć podejmowac jakieś działania
Pozdrawiam
jestem nowy niedawno zakupiłem auteczko Omege B 2 litry 16V z gazem holenderski (KOLTEC) nie jeździ na gazie jak chce się przełączyć na gaz to od razu gaśnie cała butla gazu jest ojciec z synem dłubali w nim i coś im nie poszło jak ich pytałem co robili w nim to parownik wyjmowali i że samo sie tak zrobiło od czego najlepiej zacząć podejmowac jakieś działania
Pozdrawiam
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 23:15
byłem byłem to powiedział mi 200 zł za diagnostykę że zobaczy co trzeba zrobic to podziekowałem ale to byłem w takich co sie cenią
#4
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 23:21
Do sprawdzenia elektrozawory. Zacznij od tego przy butli jeśli otwiera sie i puszcza gaz lecisz dalej do tego przy filtrze, jeśli i ten raguje i się otwiera puszczając gaz sprawdzasz ten na parowniku.Muszą pstryknąć po przełączeniu na lpg.
Pozdro.
Pozdro.
#5
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2011 - 23:38
no w weekend własnie chce sie za to wziąć na spokojnie obadać bo na benzynie jazda kosztuje drożej niż taksówką
Pozdro.
Pozdro.
#6
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 06:55
U mnie był ten sam problem po przełączeniu na gaz on zgasł a powodem był elektrozawór na parowniku coś tam nie stykało rozkręciłem trzpień delikatnie papierkiem przetarłem i wszystko wróciło do normy:D
#7
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 12:23
w parowniku Koltec są takie coś ala spręzynki - jak to rozbierali to napewno nie złożyli tego poprawnie i pewnie też się cos tam im dostało. Przerabiałem ten temat na sąsiada vectrze 1.8 z lpg koltec
Na stefanowskiego w Łodzi jest facet co potrafi się bawić Koltec. Ja np dorwałem schemat i sam kombinowałem, aż złożyłem. Albo może emulator odcieli sobie aby check engine nie pokazywal :-P ?
Na stefanowskiego w Łodzi jest facet co potrafi się bawić Koltec. Ja np dorwałem schemat i sam kombinowałem, aż złożyłem. Albo może emulator odcieli sobie aby check engine nie pokazywal :-P ?
#8
OFFLINE
#9
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 15:06
Z góry dziękuje za porady jak macie jeszcze jakies pomysły to dawajcie
w weekend chce sie za to wziąć
pozdrawiam
![:]](https://forum.omegaklub.eu/public/style_emoticons/default/splash.gif)
pozdrawiam
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 22:08
Po pierwsze, jakby było wszystko OK, to nie dłubaliby w instalceWitam Wszystkich
ojciec z synem dłubali w nim i coś im nie poszło jak ich pytałem co robili w nim to parownik wyjmowali i że samo sie tak zrobiło
po drugie- sprawdź do jakiego miejsca dochodzi gaz zacznij od wtrysków i idź w stronę reduktora luzująć lekko śruby i sprawdzając czy wydostaje się gaz
po trzecie - jak już będziesz wiedział dokąd dochodzi lpg zadzwoń powiem ci co dalej lub wejdź na stronę i zapisz się na bezpłatny poradnik sam naprawiam Koltec Necam
Pozdro..
#12
OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 19:05
Albo czujnik temperatury
u mnie był w przewodzie wodnym,odpiołem wtyczkę i zmostowałem i działa
Tez miałem taki przypadek ze ucieszony z zakupem samochodu wszystko okej a na gazie nie chciał jechać bo po przełączeniu zaraz gasł.


Tez miałem taki przypadek ze ucieszony z zakupem samochodu wszystko okej a na gazie nie chciał jechać bo po przełączeniu zaraz gasł.
#13
OFFLINE
Napisany 23 marca 2011 - 21:34
mam instalke KOLTEC parownik NECAM MEGA mam trochę doświadczenia co do mechanicznego działania .ale jestem zielony co do elektroniki .Dziś patrzyłem za tym kabelkiem diagnostycznym i u mnie go niema .jest jakiś szary w podwójnej wtyce