

Gumki zacisków
#1
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 16:51
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 18:56
#6
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 20:50
Napisz do Kczech-a jakby był problem z częściami to coś Ci dobierze;)
#7
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 21:17
#8
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 21:28
myślę że od 30 do max 50peelenów za strone.
#9
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 23:40
No ale to są inne???? Może są takie same.Gdzie je kupowałeś?
do tyłu są inne niż do przodu, omega miała dwa rodzaje tarcz z tyłu (silniki od 2.5l miały większe tarcze) w pierwszych omegach, ale czy dociski są inne to nie wiem
#10
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 23:53
#11
OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2011 - 23:57
do tyłu są inne niż do przodu, omega miała dwa rodzaje tarcz z tyłu (silniki od 2.5l miały większe tarcze) w pierwszych omegach, ale czy dociski są inne to nie wiem
Z tyłu wszystkie omegi miały te same tarcze i zaciski. Różnica była w przednich: 2.0 do RM97 miała mniejsze, reszta miała te same(większe).
#12
OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2011 - 08:27
Z tyłu wszystkie omegi miały te same tarcze i zaciski. Różnica była w przednich: 2.0 do RM97 miała mniejsze, reszta miała te same(większe).
może jakość nie najlepsza ale da się odczytać

#13
OFFLINE
Napisany 24 marca 2011 - 19:00
#14
OFFLINE
Napisany 24 marca 2011 - 19:44
[B]
#15
OFFLINE
Napisany 23 lipca 2012 - 00:34
Podpowiem jak w 2,5 td...
Z tyłu są 40 mm lub 42 mm...u mnie akurat 40 mm...
Zregenerować się da i to zależy od tego jak uparty jest mechanik...ja się męczyłem godzinę zanim udało nam się tłoczek wyciągnąć. Imadło i dobra sprężarka, i odrobinę zawziętości...
Problem powstał w reperaturkach naprawczych (gumki).
Oryginalne gumki tłoczka mają te oringi zaciskowe wtopione w gumkę i się elegancko trzymają sie na tłoczku, a ja dostałem z Foty osobno gumkę i osobno ten oring metalowy. Tego nie da się w tym wydaniu założyć i dałem stare bo były jeszcze w miarę całe.
Może ktoś wie jak zakupić takie jak oryginał.
Dodam, że warto przy okazji wymienić przewód hamulcowy sztywny ( ten łączący zacisk z przewodem giętkim) i ja z racji wykonywanej pracy, dopasowałem przewód od Lublina, po odpowiednim jego powyginaniu ( tylko metalowy-miedziany odpada).
#16
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 12:55
#17
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 13:18
Witam, koledzy mam pytanie czy dostane same te osłony tłoczków bo jedna spadła i musze założyć nową chodzi o tył ???
Samych tych gumek nie spotkałem,ale są one razem z gumkami do cylinderków i dużo to nie kosztuje,podaje przykładowy link:
http://moto.allegro....2573723262.html
#18
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2012 - 13:24
#19
OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 11:16
#20
OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 11:21
Orientujecie się co do wymiarów tych gumek/osłon zewnętrznych na tłoczki zacisku tylnego? Są dwa wymiary 40 i 42 mm. Wczoraj rozbierałem zacisk, bo jeden tłoczek stanął. Jedna z gumek jest porwana, ale złożyłem wszystko do kupy z założeniem, że w poniedziałek rano kupię osłonę i wieczorkiem wymienię. Dopiero po złożeniu znalazłem informację, że są dwa wymiary tych gumek, a nie zmierzyłem przed złożeniem, ile jest u mnie. To jakoś rocznikowo da się określić?
wydaje mi się ,że 42mm miały zaciski pod wentylowane tarcze a reszta 40mm.
Na zacisku od strony wewętrznej pisze zawsze rozmiar.