

Wymiana żarówki ksenonowej
#1
OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2011 - 07:20
Mam mały problem dotyczący wymiany żarówki ksenonowej, tzn. gniazdo w które wkłada sie żarówkę do lampy mam lekko podłamane i nie bardzo wiem w jakim położeniu mam ją tam włożyć. Czy ten trucik idący wzdłuż palnika ma być skierowany do dołu czy może do góry ?
Pozdrawiam Tomasz_g1
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 23:55
jak wymienić żarnik? czy muszę wyciągnąć cały reflektor? w komorze silnikowej jest bardzo mało miejsca...
pozdrawiam,
sprinter
#5
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 00:13
jak wymienić żarnik? czy muszę wyciągnąć cały reflektor?
Albo reflektor, albo to co Ci przeszkadza, aku lub dolot. No chyba, że masz bardzo zwinne łapki

Porada do całej operacji:
http://forum.omegakl...read.php?t=5681
#6
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 01:22
Próbowałem wszystkich metod. Najbardziej komfortowa to wyciagnac lampy.Albo reflektor, albo to co Ci przeszkadza, aku lub dolot. No chyba, że masz bardzo zwinne łapki
#7
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 07:21
#8
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 09:10
1. Nie potrzebuję specjalnych kluczy
2. 6 śróbek wykręcić to nie problem (z wkręceniem też mi się nie zdarzył problem)
3. minus jest taki, że komputer się resetuje
Ale kto co woli i jakie ma możliwości, prawda ?

#9
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 11:05
#10
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 11:30

#11
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 11:37
Jak jak ci srubka zniknie, lub nie bedziesz mogl odkrecic, to wtedy bedziesz marudziłlampę sorry to tumany wuciągają

Sorry, ale tak toodpowiedni śrubokręt (mimo, że śruby to imbusy(?)).
tumany wuciągają
#12
OFFLINE
Napisany 22 lutego 2011 - 15:05
#13
OFFLINE
Napisany 24 lutego 2011 - 00:10
dzięki za wszystkie podpowiedzi!
pozdrawiam,
sprinter
#14
OFFLINE
Napisany 15 marca 2014 - 14:32
A najlepiej zrobić to (i tu muszę potwierdzić wypowiedzi z forum):
1. wyjmując akumulator, który i tak trzeba odłączyć bo będzie masakra! i filtr powietrza
2. odkręcamy po 3 śrubki w osłonie żarnika
3. wymieniamy, żarnik pasuje chyba tylko w jednym położeniu więc nie martwmy się pręcik góra czy dół
UWAGA!
pomimo wyjęcia akumulatora dostęp jest troszkę utrudniony ze względu na skrzynkę bezpieczników, od strony filtra pełen komfort.
Może nie ten temat ale dodam tylko że "oryginalnie" miałem Philips 85122 a teraz założyłem ze względu na cenę Osram 62240
ocena:
Philips był zimny, niebieskawy
Osram póki co wpada w żółty ale jest sporo mocniejszy, ja widzę

#15
OFFLINE
Napisany 16 marca 2014 - 00:06

#16
OFFLINE
Napisany 16 marca 2014 - 12:27
#17
OFFLINE
Napisany 16 marca 2014 - 13:10
#18
OFFLINE
Napisany 17 marca 2014 - 22:32
Palniki wymieniam w około 5 min do gotowego zamontowania lampy.
Ostatnio lampy muszę włączać na 2-3 razy bo przy zimnym odpalaniu prawy palnik gaśnie, nie wiem czy to wina nowego palnika czy pada mi przetwornica?
#19
OFFLINE
Napisany 18 marca 2014 - 10:02

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#20
OFFLINE
Napisany 18 marca 2014 - 16:31
Ostatnio lampy muszę włączać na 2-3 razy bo przy zimnym odpalaniu prawy palnik gaśnie, nie wiem czy to wina nowego palnika czy pada mi przetwornica?
Zamień palniki miejscami to się dowiesz...