

Zawór egr,membrana
#1
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 09:48
Wczoraj wieczorem dmuchnąłem w zawór egr,tam gdzie dochodzi ten niebieski wężyk od ciśnienia i coś jakby przedmuchałem.Teraz powietrze podczas dmuchania wydostaje się tym małym otworem od nadmiaru oleju.Nie wiem czy membrana nie strzeliła.Sam zawór jest zamknięty i chyba nie działa.Nie da się go ruszyć jakby był zespawany.
Czy powietrze od ciśnienienia wychodzi przez ten maltki otworek ,czy może membrana kaput?
#2
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 10:04
#3
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 10:26
#4
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 11:45
#5
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 12:06
#6
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 12:42
Jeśli zaślepie tą dziurke od wyciekającego oleju z zaworu to coś pomorze?
Nie
Jak wciągam powietrze to przez podciśnienie to zamiast zawór się otwierać ciągnie powietrze przez tą właśnie dziurke
Membrana uszkodzona.
A jak już będe musił kupić to jaki bo do omegi nie mogę znalezc
Pisz do DamianaSz, może ma?
A jak nie to ślij pytania do handlarzy z alle-coś tam, specjalizujących się w 2.5DTI.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#7
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 14:19
#8
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 15:28
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#9
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 15:55
#10
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 16:38
#11
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 16:49
nie, napisz całkowity koszt tej imprezy, a czym Ty dmuchnąłeś w ten EGR ?Wydaje mi się,że to ja tą membrane uwaliłem.Dosyć mocno dmuchnąłem i coś jakby się odetkało,tak myślałem. A idzie jakoś to chwilowo zaślepić? Dzisiaj jeszcze bedę miał montowane turbo po regeneracj.Cały wałek był wymieniany.Praktycznie tylko obudowa została stara.Nie zaszkodzi to turbinie jak odpale auto bez sprawnego EGR?
#12
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 16:57
Całkowity koszt 950zł.Turbo wygląda jak nowe.Gwarancja 1 rok.Zalane syntetykiem do odpalenia gotowe.Troche tylko pokręcić żeby olej dobrze doszedł i odpalać. Da rade jakoś pojechać z popsutym egr?nie, napisz całkowity koszt tej imprezy, a czym Ty dmuchnąłeś w ten EGR ?
W zawór dmuchnąłem ustami.
#13
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 17:24
Da rade jakoś pojechać z popsutym egr?
Da radę. Jak sprężyna trzyma grzybek, to zawór będzie zamknięty. Odłącz i zaślep przewód podciśnieniowy i w pieriod.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#14
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2011 - 18:06
to na pewno nie Ty go uszkodziłeś człowiek niema tyle pary w płucach, możesz z EGR jechać po prostu się nie otworzy i może być różnica w mocy.W zawór dmuchnąłem ustami.
#15
OFFLINE
Napisany 30 marca 2011 - 19:57
#16
OFFLINE
Napisany 30 marca 2011 - 20:54
zaślepiając EGR wystarczy zaślepić podciśnienie
Wystarczy, tylko w jakim celu? Można to zrobić w razie awari zaworu EGR, np. w przypadku jaki miał autor tamatu.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#17
OFFLINE
Napisany 30 marca 2011 - 21:04
#18
OFFLINE
Napisany 30 marca 2011 - 21:25
czy mój muł będzie się coś lepiej zbierał bez tego Egr-u
Masz OP-COMa? Warto sprawdzić parametry w czasie testu drogowego, łatwiej znaleźć przyczynę "mułowatości".
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#19
OFFLINE
Napisany 30 marca 2011 - 21:28