


CHeck engine
#1
OFFLINE
Napisany 13 maja 2007 - 17:50

#2
OFFLINE
Napisany 13 maja 2007 - 18:14
073 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie
031 - Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie)
#3
OFFLINE
Napisany 13 maja 2007 - 18:27
#4
OFFLINE
Napisany 13 maja 2007 - 19:46
motronik 2.8.1 i też stawiam na pasekbo nie ma żadnej dokumentacji i nie wiedzą jaki typ urządzenia sterująceg
#5
OFFLINE
Napisany 13 maja 2007 - 20:07
Ja stawiam na przeskoczony pasek rozrządu , :shock: nie pali się auta na pych jeszcze na wstecznym :shock:
jeszcze niech napisze ze to automat to trupne padem* :shock: boszzzz era duzycg fiatow i palenia na pych dawno minela
* padne trupem
#6
OFFLINE
Napisany 13 maja 2007 - 21:32
#7
OFFLINE
Napisany 13 maja 2007 - 22:36
To oczywiście żart. Jednak stawiam na pasek.
#8
OFFLINE
Napisany 13 maja 2007 - 23:33

Dzięki Waldemarz wolf
#9
OFFLINE
Napisany 14 maja 2007 - 08:07
dzięki wielkie za pomoc :razz: człowiek 2000km od domu ma problem a tu bardzo dowcipne odpowiedzi może jak by któryś z was rozebrł i złożył silnik od wspomnianego fso 1500 to może miałby trochę inne poczucie chumoru!Ale jednak bez waszych rad udało mi się znależć przyczynę ale zostawię dla siebie bo podobno takie fora są po to żeby sobie pomagać czy możę coś pominąłem!Widział który z was jaka jest odległość otwartego żaworu od tłoka życżę żeby wam się przestawił pasek!
Dzięki Waldemarz wolf
kolego jesli w V (na glowicach bez planowania) pasek przeskoczy o 1 zabek nic nie sie powinno z zaworami stac - po to sa wglebienia w tlokach o ile widziales tlok w falce. cieszymy sie jednak ze ci sie udalo naprawic i dziekujemy za mile zyczenia. :mrgreen:
#10
OFFLINE
Napisany 14 maja 2007 - 08:19