włączeniem przekażnika świec steruje ecu(komputer silnika na podstawie odczytanej temp. silnika z czujnika).były na forum opisane przewody dochodzące do przekażnika świec żarowych- we wtyczce przekażnika- 6 przwodów od każdej świecy osobno,"gruby"kabel prądowy z aku od zasilania,masa,+12v po stacyjce,i z ecu 2 przewody,1-wsy sterujący włączeniem przekażnika,żeby świece grzały i 2-gi według mnie z informacją dla ecu,że któraś świeca lub przekażnik śą uszkodzone(na tej podstawie program diagnostyczny wyświetla błąd bodajże 49).jak "skumałeś czacze" to miernikiem dojdziesz czy ecu daje sygnał do włączenia świec.najprościej będzie podmienić przekażnik.jeżeli po podmiance dalej pompka będzie chodzić(na nieuruchomionym silniku)to do sprawdzenia kable przekażnik-ecu(jakieś przetarcia izolacji).być może masz wypiętą wtyczkę z czujnika temperatury silnika (żeby lepiej odpalał na gorącym-leży pompa wtryskowa wtedy i chyba kilma nie działa)-ale wtedy pompka w baku chodziłaby tylko przez ok.20 sek po włączeniu zapłonu. się rozpisałem