Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pompa paliwa sie nie wyłącza!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   wilom

wilom
  • 22 postów
  • Dołączył: 14-06-2010

Napisany 31 grudnia 2010 - 11:28

Witam!

Przeszukuje forum ale nie mogę znaleźć mojego problemu a mianowicie u mnie pompa paliwa (ta w baku) cały czas pracuje! wyłączę zapłon a ona do rozładowania aku pracuje cały czas. czy to padł przekaźnik? czy dostaje napięcie cały czas skąd nie powinien czyli alternator, stacyjka lub cpu? ma ktoś jakiś pomysł lub miał coś podobnego?
z góry dziękuje i pozdrawiam!

Najlepszego w Nowym Roku :) i jak najwięcej frajdy z klusek i nie odwiedzania mechaników;)

#2 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 grudnia 2010 - 12:12

sprawdź przekaźnik , może zwarł się na amen , przypaliło styki i trzyma

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#3 OFFLINE   wojtek6630

wojtek6630
  • 61 postów
  • Dołączył: 12-12-2008
  • Skąd: Myszków
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 stycznia 2011 - 16:48

przekaźnik kolego

#4 OFFLINE   wilom

wilom
  • 22 postów
  • Dołączył: 14-06-2010

Napisany 03 stycznia 2011 - 20:13

zamówiłem i czekam. opisze jak wymienię. pozdrawiam i dzięki

#5 OFFLINE   wilom

wilom
  • 22 postów
  • Dołączył: 14-06-2010

Napisany 11 stycznia 2011 - 22:46

witam!
i udało się :jump: to na szczęście tylko przekaźnik
pozdrawiam

#6 OFFLINE   wilom

wilom
  • 22 postów
  • Dołączył: 14-06-2010

Napisany 16 stycznia 2011 - 15:52

Witam!
zaczynam znów pisać w tym temacie bo niestety to nie ten przekaźnik! :( problem wrócił! po dłuższej grzebaninie z miernikiem( w końcu trochę cieplej na dworze) widzę, że pompa nie wyłącza się ale świece również grzeją cały czas! czy to może być moduł grzania świec?( czyli ta pod maska w czarnej skrzynce taka wtyczka z kablami?)

#7 OFFLINE   aparat

aparat

    Zbanowany

  • 274 postów
  • Dołączył: 06-10-2010

Napisany 16 stycznia 2011 - 23:12

przekażnik świec mógł się zewrzeć w środku,przy okazji po czymś takim,nie wiadomo,czy świece się nie poprzepalały-do sprawdzenia.

#8 OFFLINE   wilom

wilom
  • 22 postów
  • Dołączył: 14-06-2010

Napisany 17 stycznia 2011 - 10:23

świece są w porządku, przekaźniki nie są posklejane... co je steruje? skąd dostają impuls? moduł sterujący świec żarowych? jak do tego ma się czujnik temperatury silnika? czytałem, ze w 2.5 td świece nie grzeją gdy silnik ma 40stopni? ale u mnie grzeją zawsze. czy to może mieć coś wspólnego? czy ten moduł sterujący można jakoś sprawdzić? i czy on jest rozbieralny? może tam padł jakiś przekaźnik? moduł to ten pod maską w skrzynce wygląda jak wtyczka? dobrze i się wydaje?

#9 OFFLINE   aparat

aparat

    Zbanowany

  • 274 postów
  • Dołączył: 06-10-2010

Napisany 17 stycznia 2011 - 21:34

włączeniem przekażnika świec steruje ecu(komputer silnika na podstawie odczytanej temp. silnika z czujnika).były na forum opisane przewody dochodzące do przekażnika świec żarowych- we wtyczce przekażnika- 6 przwodów od każdej świecy osobno,"gruby"kabel prądowy z aku od zasilania,masa,+12v po stacyjce,i z ecu 2 przewody,1-wsy sterujący włączeniem przekażnika,żeby świece grzały i 2-gi według mnie z informacją dla ecu,że któraś świeca lub przekażnik śą uszkodzone(na tej podstawie program diagnostyczny wyświetla błąd bodajże 49).jak "skumałeś czacze" to miernikiem dojdziesz czy ecu daje sygnał do włączenia świec.najprościej będzie podmienić przekażnik.jeżeli po podmiance dalej pompka będzie chodzić(na nieuruchomionym silniku)to do sprawdzenia kable przekażnik-ecu(jakieś przetarcia izolacji).być może masz wypiętą wtyczkę z czujnika temperatury silnika (żeby lepiej odpalał na gorącym-leży pompa wtryskowa wtedy i chyba kilma nie działa)-ale wtedy pompka w baku chodziłaby tylko przez ok.20 sek po włączeniu zapłonu. się rozpisałem