

Nie wiedza, lub celowe wprowadzanie w błąd przez sprzedajacych:/
#21
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 18:48
X20SE ma inną głowicę i już chyba nie jest bezkolizyjny...

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#22
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 19:23

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#23
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 20:11
#24
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 20:18
Co nie zmienia faktu ze w tym silniku jest mozliwosc kolizji tłoków z zaworami.
na razie jest to nie potwierdzone , jeśli tłok nie uderzył w zawory przy ich maksymalnym otwarciu to raczej jest bezkolizyjny bo w którym momencie miałby w nie uderzyć jak nie przy ich maksymalnym otwarciu ??
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#25
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 20:23
#26
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 20:28
Pisałam wczesniej, że kolega miał niestety ta przyjemnosc . Kiedys tez był w Auto Świat artykuł na temat Omegi B własnie z tym silnikiem i równiez pisali ze z powodu modyfikacji które zaszły w tym silniku istnieje mozliwośc kolizji tłoków z zaworami.
Auto Świat nie jest zbyt rzetelnym źródłem informacji - delikatnie powiedziawszy.
Tak na marginesie.
#27
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 20:52
Auto Świat nie jest zbyt rzetelnym źródłem informacji - delikatnie powiedziawszy.
Tak na marginesie.
To raz, a dwa to cały pic polega na tym iż niektóre auta mają splanowane głowice.
#28
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 22:03
Kocyk jak nie uderza w czasie ręcznego kręcenia, to :idea: jak się szybciej wał kręci to wtedy się korba od siły odśrodkowej wyciąga i tłok uderza w zawory :hmm:bo w którym momencie miałby w nie uderzyć
#29
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 22:10
przecież ona nie jest z gumy:pto jak się szybciej wał kręci to wtedy się korba od siły odśrodkowej wyciąga i tłok uderza w zawory
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#30
OFFLINE
#31
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 22:23
No to jak, kolizyjny czy bezkolizyjny?
zalezy od szczescia i obrotow przy ktorych pasek strzeli. to samo tyczy sie x14nz, x16se itp
#32
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 22:29
No ale przeciez korbowody sie nie wydluzaja, ani zawory nie otworza mocniej wiec dystans minimalny miedzy tlokiem w GMP a otwartym zawoworem musi byc ten sam.zalezy od szczescia i obrotow przy ktorych pasek strzeli. to samo tyczy sie x14nz, x16se itp
Znam przypadki przeskoczenia paska w X25XE ktore skonczyly sie jedynie zalozeniem nowego, czy zerwania rozrzadu podczas ruszania tak samo optymistyczne, ale normalnie te silniki sa kolizyjne. Kwestia czy 2.0 8V jest z zalozenia bezkolizyjny czy nie?
Tesc mial Uno chyba 700ccm i po zerwaniu paska przy prawie 100km/h facet jeszcze dobre 500-800 metrow go Transitem na lince odpalac probowal - wymiana paska i dalej jazda. To jest w pewni bezkolizyjny silnik.
Tak wiec nie wiadomo dalej czy biedny sprzedajacy sklamal czy nie
