

Nie wiedza, lub celowe wprowadzanie w błąd przez sprzedajacych:/
#1
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:20
chodzi mi o opis,....... a do tego jeszcze te bujdy o bezkolizyjnym rozrzadzie ehhhh brak słów
#2
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:23
do tego jeszcze te bujdy o bezkolizyjnym rozrzadzie ehhhh brak słów
A co Tobie "strzelił" rozrząd?? Bo mi w Viki A stało się to trzy razy i tylko pasek był do wymiany
#3
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:25
#4
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:27
#5
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:28
#6
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:30
No 8V ma akurat rozrząd bezkolizyjny.a do tego jeszcze te bujdy o bezkolizyjnym rozrzadzie ehhhh brak słów
#7
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:30
nie ja mam nowy po wymianie, ale w tym silniku nie ma czegos takiego jak bezkolizyjny rozrząd, wiec po co okłamuje ludzi?
ma bezkolizyjny - teoretycznie. zalezy przy jakich obrotach strzeli lae 75% przypadkow konczy sie wymiana paska i po sprawie. inna sprawa to to ze pisze bajki o spalaniu - 10 w miescie :jump: seicento mi tyle pali
#8
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:33
10 w miescie seicento mi tyle pali
to se je napraw

Może 10 litrów dla Omegi w miescie jest nadużyciem .. ale
to zależy jakie miasto i ile w tym mieście sie jeździ.
#9
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:35
#10
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:40
Beast ale on wpisał nawet złe oznaczenie silnika, Przy tym oznaczeniu co on napisał to sie zgodze, ale nie przy faktycznym silniku jaki ta omega posiada, a patrzac po zdjęciu ma taki sam jak ja czyli X20SE.
Ale o co Ci koleżanko chodzi, przecież to Ty sie pomyliłaś, kazde 8V w omedze jest bezkolizyjne, Ty zreszta tez taki silnik posiadasz i masz rozrząd bezkolizyjny, wiec nawet nie musisz pilnować wymiany tak jak ja np.
#11
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:42
Beast ale on wpisał nawet złe oznaczenie silnika, Przy tym oznaczeniu co on napisał to sie zgodze, ale nie przy faktycznym silniku jaki ta omega posiada, a patrzac po zdjęciu ma taki sam jak ja czyli X20SE.
no i to nie sa welury tylko zwykla szmata i ta omega nie ma ETC jak w opisie
#12
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:43
#13
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:44
to se je napraw
troche przesadzilem z tym 10 ale przy mojej nodze i miescie jakiem jest kwidzyn (krotkie odcinki - kupa skrzyzowan i rond) to 9 gazu wsiorbie
#14
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:44
#15
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 14:56
ta omega nie ma ETC jak w opisie
Gościowi chyba chodziło o et cetera, ale mogę się mylić

#16
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 15:02
Bzdury to Ty opowiadasz, powiedz co sie stani jak Ci pasek peknie podczas jazdy
Wszystko zalezy przy jakich obrotach to sie stanie, koledze pękł i mu sie zawory lekko spotkały z tłokami.
A bezkolizyny rozrzad opel miał w silniku C20ne. A silniki te były montowane w Omegach A
#17
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 15:20

#18
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 15:22
w silnku X20SE sa napewno troche inne tłoki i chyba głowica (ale co do głowicy nie jestem w 100% pewna)
#19
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 15:37
#20
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 18:32
no i to nie sa welury tylko zwykla szmata i ta omega nie ma ETC jak w opisie
Mi się nawet opisu nie chciało czytać, bo myślałem, że oczopląsu dostanę.
Jak widzę kolesia, który wystawia opis na Caps-locku to już sporo o nim wiem.