

bicie z tyłu...
#1
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 13:57
niedawno kupilem omege na letnich kapciach i na stalówkach, juz w drodze do domu czułem ze autem lekko trzepie. Na miejscu pojechalem zmienic kapcie na zimówki i dalej to samo. Pojechałem do znajomego, wziął go na lewar i widać jak całe koło ma bicie (lewa str). Myslalem ze to wina felgi, przelozylem felge z zapasu (chyba nigdy nie zakładana) i dalej to samo. Znajomy ruszał kołem jak był na lewarku i nic- zadnego luzu... Co to może być i jak to sprawdzić.
#2
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 14:44
Jednak jeszcze jeden - może się przegub zewnętrzny zaciera
#3
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 16:30
jutro bede sprawdzal pokoleji dzieki pippen33
#4
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 16:43
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 17:47
#7
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 21:55

#8
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 20:48
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 22:55
gg 512561
#11
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2010 - 09:18

#12
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2010 - 12:22
#13
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 17:40
#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 19:54
a moze to podpora walu?
jak to sprawdzic czyms poruszac?? widac to gołym okiem ?? czy jest jakis patent na sprawdzenie??
#16
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 21:31
#17
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2011 - 16:19

A moze to wina zbieżności???? Nie jestem zbyt mocny w tym temacie wiec się nie śmiejci...
#18
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2011 - 20:33
#19
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2011 - 21:17
#20
OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2011 - 21:20
sluchajcie, przyszla u mnie mala odwilż a wiec pędzel - dalej bije... Gdzies wyczytałem ze na połosi powinien byc odważnik/cieżarek czy to prawda???? orientujecie sie???? Jezeli macie cos takiego to na ktorej osi i mniej wiecej w ktorym miejscu????
A moze to wina zbieżności???? Nie jestem zbyt mocny w tym temacie wiec się nie śmiejci...
Kolego bicie z tyłu może powodować opona która ma balon krzywa półoś krzywa felga jeżeli jest krzywa a masz na strone powyżej 60 gram nabite to i tak lipa bo do tylu gram koło powinno być fachowo wyważone... zbieżność ma wpływ na jazde prowadzenie auta ale to nie przez nią ci bije... sprawdz gdy bedzie auto w powietrzu luzy czy aby nie padła tuleja przez nią może bujać no i podpore walu.Mianowicie czy wał jest na niej w miare sztywny nie lata itp czy guma cała no i krzyżaki na wale gdzieś w tym znajdziesz usterkę ps jeżeli to jest kołysanie lewo prawo tyłem auta nasilające sie wraz z przyśpieszeniem lub klapanie góra dół zacznij od opon... póżniej wał... itd...
kolego "CIAMEK" dzieki za podpowiedz. Podpowiem moze tyle ze auto stalo prawie 2 lata wiec i to pewnie moze miec jakis wplyw... A jak sprawdzic tuleje???
weż duży wkretak lub łyżke (breche) i postaraj sie ja ponaginać jak lata to lipa