Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

stag 300, 4 czy BRC sequent 24 i jaka butla???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kant84

kant84

    Zbanowany

  • 36 postów
  • Dołączył: 18-12-2010
  • Skąd: Sztum = GSZ

Napisany 21 grudnia 2010 - 14:20

witam
jutro jade zakładać gaz, mam wybór pomiędzy stag 300, stag 4 a BRC sequent 24 różnica miedzy stagiem a brc to 200zł jednak brc ma 24mc gwarancji w calej polsce, bezplatne przeglady i wybór właśnie padł na BRC. A wy co myślicie??? Koszt to 2.500 tylko nie wiem jaką butle wybrać co proponujecie???

#2 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 grudnia 2010 - 18:19

Butla to zależy od Ciebie i od auta - czy sedan(walec) czy kombi(toroidalna - cała pow. użytkowa wolna). BRC niby serwis ogólnopolski, lepsze graty ale jakość serwisu czasem poraża. Weź Staga300plus dobry reduktor (na styk Zavoli, Tomasetto Artic, KME Silver) oraz dobre wtryski (Keihin, Hana2000, Matrix) i też będziesz zadowolony. Dodam, że przy Stagu podpatrzysz sam co się dzieje, łatwiej uzyskasz pomoc on-line na forum. Prins, BRC to układy kompletne, z dobrymi podzespołami i stąd ich sława. Dobrą mechanikę dać do Staga i też będzie super gaz, w dodatku prosty w regulacji.

#3 OFFLINE   kgreg

kgreg
  • 59 postów
  • Dołączył: 15-05-2010
  • Skąd: SBE

Napisany 25 grudnia 2010 - 22:01

Porównaj ceny wtryskiwaczy do staga i do BRC. A kiedys się wszystko zużywa.

#4 OFFLINE   Kuzio

Kuzio
  • 170 postów
  • Dołączył: 08-04-2010
  • Skąd: Kraków

Napisany 25 grudnia 2010 - 22:19

Stag tańczy i poobno w serwisie lepszy, ale żeby to miało ręce i nogi to musi być dobrze zgrany ( reduktor wtryski itp). Ja sam mam BRC Sequent 24 z grubsza bez problemowo chociaż wymieniałem już wtryskiwacze na gwarancji bo na zimnym szarpała. Tam się o nic nie martwisz bo jak napisał kolega powyżej to układ kompletny i wszystko ma swoje. Szczerze mówiąc w tym momencie chyba bym wybrał staga. Jeżdżę na codzień na obu ( w służbowym mam Staga w omedze BRC) Jedna i druga instalacja chodzi fajnie a stagi po prostu są tańsze.

A jak chodzi o butle to sobie musisz zadać pytanie czy potrzebny Ci jest tunel na narty, jeśli nie specjalnie to dajesz 80L walca za kanapę i gra. Jak już chcesz używać tunelu to masz albo walec wzdłuż ( aczkolwiek różne opinie są na ten temat no nie równe zużywanie się zawieszenia, aczkolwiek miałem mniejsze butle po bokach w innych [ mniejszych] autach i nie odczułem tego ) albo troidalna w miejsce zapasu ale wtedy miejsca tak naprawdę wiele nie oszczędzasz a masz butle 40-45L.

#5 OFFLINE   kgreg

kgreg
  • 59 postów
  • Dołączył: 15-05-2010
  • Skąd: SBE

Napisany 25 grudnia 2010 - 22:24

Dokładnie i o cenę właśnie chodzi. Ostatnio kolega miął problem bo przy BRC miał opcję wymiany wtrysków (udało się wyczyścić) no i niestety cena była wyższa niż np Hana200 które i tak nie są najtańsze.

#6 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 grudnia 2010 - 23:46

Posiadam BRC SQ24, jest bardzo dobra, ale niestety wtryski bardzo drogie, ale jeżdżę i nic nie robię przy niej oprócz wymiany filtrów.

#7 OFFLINE   misiekzoo

misiekzoo

    zafira i astra 1,8

  • 1 463 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Oborniki śląskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 26 grudnia 2010 - 01:17

Brc jest bez obsługowe jak kolega wspomniał co do wtrysków znalazłem to i są opinie po roku od czyszczenia że zdaje to egzamin.
http://prinsczyszczenie.pl/kontakt.php
No i ponoć trzeba dołożyć dodatkowy filtr fazy lotnej. Wszystkiemu ponoć winny gaz jaki mamy w kraju.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Moje ople , byłe i obecny .

#8 OFFLINE   kant84

kant84

    Zbanowany

  • 36 postów
  • Dołączył: 18-12-2010
  • Skąd: Sztum = GSZ

Napisany 26 grudnia 2010 - 10:29

załóżyłem BRC, 200zł różnicy (tylko) ale servis w calym kraju i bezproblemowe wymiany...
dzieki

#9 OFFLINE   iwan00

iwan00
  • 202 postów
  • Dołączył: 10-03-2011
  • Skąd: Rumunia :)

Napisany 11 marca 2011 - 15:25

Mam dokładnie ten sam dylemat, tyle, że różnica cenowa jaką podał mi gazownik to 1000PLN na korzyść STAG-a. Nie wiem tyko jaki reduktor i wtryski są w tym zestawie. Z wtrysków to wiem żeby unikać Valtek-ów, na jakie reduktory uważać?

@kant84 Gdzie zakładałeś swoje BRC i ile Cię skasowali jeśli można wiedzieć??

#10 OFFLINE   misiekzoo

misiekzoo

    zafira i astra 1,8

  • 1 463 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Oborniki śląskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 11 marca 2011 - 15:28

tyle, że różnica cenowa jaką podał mi gazownik to 1000PLN na korzyść STAG-a

to staga sekwencję masz za 1600 bo BRC do Twojego silnika kosztuje 2600 ?? Coś mi się nie wydaje że za 1600 można założyć sekwencję .
[SIGPIC][/SIGPIC]

Moje ople , byłe i obecny .

#11 OFFLINE   kant84

kant84

    Zbanowany

  • 36 postów
  • Dołączył: 18-12-2010
  • Skąd: Sztum = GSZ

Napisany 11 marca 2011 - 17:49

instalacje zakładałem w Malborku Al. Wojska Polskiego 498, Auto-lock Tomasz Jędraszek.
Płaciłem 2450zł i chowają wlew do gazu w klapce paliwa w standarcie bez dopłat.

#12 OFFLINE   FOTON

FOTON

    GMS+Pioneer+MacAudio :D

  • 2 963 postów
  • Dołączył: 02-08-2010
  • Skąd: zapomniałem
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18S gaźnik

Napisany 11 marca 2011 - 19:33

to staga sekwencję masz za 1600 bo BRC do Twojego silnika kosztuje 2600 ?? Coś mi się nie wydaje że za 1600 można założyć sekwencję .


Dokładnie. Coś to mi jakoś podejrzanie wygląda. Może Ci chcą jakąś instalkę II generacji dać za 1600??
Dowiedz się o co chodzi i nie daj się naciągnąć.

#13 OFFLINE   kgreg

kgreg
  • 59 postów
  • Dołączył: 15-05-2010
  • Skąd: SBE

Napisany 11 marca 2011 - 21:26

Zobacz kolego "kant84" ile kosztują graty do BRC a wszystko się zużywa.

#14 OFFLINE   kant84

kant84

    Zbanowany

  • 36 postów
  • Dołączył: 18-12-2010
  • Skąd: Sztum = GSZ

Napisany 12 marca 2011 - 09:24

Zobacz kolego "kant84" ile kosztują graty do BRC a wszystko się zużywa.


przez 2 lata mam gwarancje na wszystko bez limitu kilometrow, a raczej dluzej auta nie bede trzymał więc sie tym nie przejmuje wogóle...

#15 OFFLINE   misiekzoo

misiekzoo

    zafira i astra 1,8

  • 1 463 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Oborniki śląskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 12 marca 2011 - 12:23

Zobacz kolego "kant84" ile kosztują graty do BRC a wszystko się zużywa.


Tylko na BRC jeździsz lekko 100tyś i nie zaglądasz a ze stagiem co chwila jesteś na regulacji u gazowników. Tak by najmniej to wygląda u mnie i moich znajomych.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Moje ople , byłe i obecny .

#16 OFFLINE   kgreg

kgreg
  • 59 postów
  • Dołączył: 15-05-2010
  • Skąd: SBE

Napisany 12 marca 2011 - 13:56

Ja mam staga zrobiłem 20 tys i to co poleciało to czujnik temperatury gazu, no i to zostało wymienione na gwarancji. A poza tym jest OK. Reduktor to magic III a wtryski Hana2000 i zero problemów. Wymienia się filterki i się jeździ.
A po gwarancji interface kosztuje grosze a soft jest free.
A to ile pojeździ się na instalce bez problemów to zależy tylko i wyłącznie od gratów jakie się założyło,
Kolega ma BRC zrobił ponad 100kkm, jest po gwarancji i miał już pewne jazdy z wtryskami. No i niestety do BRC wtryski chyba inne nie pasują a BRC są dość drogie. To miał bym tyle na ten temat.
Dla mnie stag jest rozsądniejszym wyjściem, bo po prostu bardziej elastycznym.

#17 OFFLINE   kondzio81

kondzio81
  • 107 postów
  • Dołączył: 11-05-2009
  • Skąd: koszalin

Napisany 12 marca 2011 - 18:10

ja mam LPI GAS 7 lat gwara i jest super malo pali i 0 probl.

#18 OFFLINE   iwan00

iwan00
  • 202 postów
  • Dołączył: 10-03-2011
  • Skąd: Rumunia :)

Napisany 14 marca 2011 - 14:24

to staga sekwencję masz za 1600 bo BRC do Twojego silnika kosztuje 2600 ?? Coś mi się nie wydaje że za 1600 można założyć sekwencję .


No nie do końca bo za Staga zawołali mi 2500 a za BRC 3500, ale już się ogarnąłem z tematem i będę robił u arnixx'a w "normalnych" cenach

#19 OFFLINE   misiekzoo

misiekzoo

    zafira i astra 1,8

  • 1 463 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Oborniki śląskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 15 marca 2011 - 02:38

no to jak tak to Cię rozumie ale nieźle cenny za BRC wywindowane
[SIGPIC][/SIGPIC]

Moje ople , byłe i obecny .

#20 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 15 marca 2011 - 23:42

No nie do końca bo za Staga zawołali mi 2500 a za BRC 3500, ale już się ogarnąłem z tematem i będę robił u arnixx'a w "normalnych" cenach



I już zamontowane ;) :tank: