

stag 300, 4 czy BRC sequent 24 i jaka butla???
#1
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 14:20
jutro jade zakładać gaz, mam wybór pomiędzy stag 300, stag 4 a BRC sequent 24 różnica miedzy stagiem a brc to 200zł jednak brc ma 24mc gwarancji w calej polsce, bezplatne przeglady i wybór właśnie padł na BRC. A wy co myślicie??? Koszt to 2.500 tylko nie wiem jaką butle wybrać co proponujecie???
#2
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 18:19
#3
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2010 - 22:01
#4
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2010 - 22:19
A jak chodzi o butle to sobie musisz zadać pytanie czy potrzebny Ci jest tunel na narty, jeśli nie specjalnie to dajesz 80L walca za kanapę i gra. Jak już chcesz używać tunelu to masz albo walec wzdłuż ( aczkolwiek różne opinie są na ten temat no nie równe zużywanie się zawieszenia, aczkolwiek miałem mniejsze butle po bokach w innych [ mniejszych] autach i nie odczułem tego ) albo troidalna w miejsce zapasu ale wtedy miejsca tak naprawdę wiele nie oszczędzasz a masz butle 40-45L.
#5
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2010 - 22:24
#6
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2010 - 23:46
#7
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2010 - 01:17
http://prinsczyszczenie.pl/kontakt.php
No i ponoć trzeba dołożyć dodatkowy filtr fazy lotnej. Wszystkiemu ponoć winny gaz jaki mamy w kraju.
Moje ople , byłe i obecny .
#8
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2010 - 10:29
dzieki
#9
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 15:25
@kant84 Gdzie zakładałeś swoje BRC i ile Cię skasowali jeśli można wiedzieć??
#10
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 15:28
to staga sekwencję masz za 1600 bo BRC do Twojego silnika kosztuje 2600 ?? Coś mi się nie wydaje że za 1600 można założyć sekwencję .tyle, że różnica cenowa jaką podał mi gazownik to 1000PLN na korzyść STAG-a
Moje ople , byłe i obecny .
#11
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 17:49
Płaciłem 2450zł i chowają wlew do gazu w klapce paliwa w standarcie bez dopłat.
#12
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 19:33
to staga sekwencję masz za 1600 bo BRC do Twojego silnika kosztuje 2600 ?? Coś mi się nie wydaje że za 1600 można założyć sekwencję .
Dokładnie. Coś to mi jakoś podejrzanie wygląda. Może Ci chcą jakąś instalkę II generacji dać za 1600??
Dowiedz się o co chodzi i nie daj się naciągnąć.
#13
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 21:26
#14
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 09:24
Zobacz kolego "kant84" ile kosztują graty do BRC a wszystko się zużywa.
przez 2 lata mam gwarancje na wszystko bez limitu kilometrow, a raczej dluzej auta nie bede trzymał więc sie tym nie przejmuje wogóle...
#15
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 12:23
Zobacz kolego "kant84" ile kosztują graty do BRC a wszystko się zużywa.
Tylko na BRC jeździsz lekko 100tyś i nie zaglądasz a ze stagiem co chwila jesteś na regulacji u gazowników. Tak by najmniej to wygląda u mnie i moich znajomych.
Moje ople , byłe i obecny .
#16
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 13:56
A po gwarancji interface kosztuje grosze a soft jest free.
A to ile pojeździ się na instalce bez problemów to zależy tylko i wyłącznie od gratów jakie się założyło,
Kolega ma BRC zrobił ponad 100kkm, jest po gwarancji i miał już pewne jazdy z wtryskami. No i niestety do BRC wtryski chyba inne nie pasują a BRC są dość drogie. To miał bym tyle na ten temat.
Dla mnie stag jest rozsądniejszym wyjściem, bo po prostu bardziej elastycznym.
#17
OFFLINE
Napisany 12 marca 2011 - 18:10
#18
OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 14:24
to staga sekwencję masz za 1600 bo BRC do Twojego silnika kosztuje 2600 ?? Coś mi się nie wydaje że za 1600 można założyć sekwencję .
No nie do końca bo za Staga zawołali mi 2500 a za BRC 3500, ale już się ogarnąłem z tematem i będę robił u arnixx'a w "normalnych" cenach
#19
OFFLINE
Napisany 15 marca 2011 - 02:38
no to jak tak to Cię rozumie ale nieźle cenny za BRC wywindowane
Moje ople , byłe i obecny .
#20
OFFLINE
Napisany 15 marca 2011 - 23:42
No nie do końca bo za Staga zawołali mi 2500 a za BRC 3500, ale już się ogarnąłem z tematem i będę robił u arnixx'a w "normalnych" cenach
I już zamontowane
