Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Reduktor Magic 3 i ...... dwa wyjścia

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
20 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   remek76

remek76
  • 92 postów
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 grudnia 2010 - 21:37

Cześć

Postanowiłem pobawić się w 2-gi króciec w Magicu - ten nowy z poprawionym ciśnieniem. Oto wyniki zabawy.

Mam instalkę Stag 300.
Do tej pory miałem podłączone jedno wyjście w reduktora.
Po odebraniu od gaziarza (już jakiś czas temu) wszystko chodziło ok - nawet przy największym butowaniu nie przełączał się na benzynę.
Jednak po jakimś czasie rozstroiło się to i przy max bucie przechodził na benę.

Nie znam się za dobrze na gazie ale pomyślałem, że jak podłącze drugie wyjście to da radę przy max bucie.
Podłączyłem więc drugie wyjście - 2-gi bank patrząc po obwodzie.
Założyłem takiej samej długości rurki od reduktora do filtra gazu i wstawiłem filtr 2 wejscia-2 wyjscia. Zrobiłem auto kalibracje i ustawiłem mnożniki.

Jednak ciśnie jest totalnie rozjechane :(, kompletnie.
Skoki są od 0,5 (ustawione przełączenie na bene) do 2,0.

Do tego nie da się ustawić ciśnienia na wolnych obrotach. Jak już ustawie 1,15 (dałem tak samo jak wcześniej), to po podjechaniu kawałek zatrzyma się na 1,4 i tam się ustali. Kolejny podjazd i spada na 0,9 i tam się ustali. I tak sobie losowo ??? wybiera poziom.

Czy robię coś nie tak czy ten drugi króciec to rzeczywiście jedna wielka ściema ?
A tak na prawdę to interesuje mnie co zrobić aby przy max bucie szedł cały czas na gazie :)
Mogę prosić o wypowiedź speców ? :)

Załączam screena i przebiegi.

Remek

#2 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 grudnia 2010 - 22:37