

Do czego jest przyciskj "TC" ? nie reaguje na dotyk...
#1
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2010 - 19:58
#2
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2010 - 20:00
#3
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2010 - 20:01

TC to kontrola trakcji. Możesz ją wyłączyć, lecz wtedy auto będzie zrywało przyczepność kół przy gwałtownym ruszeniu, system ten zapobiega zerwaniu przyczepności podczas szybkiego startu.
#4
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2010 - 20:04
Juz ci tlumacze. Przycisk TC sluzy do wlaczenia normalnego trybu jazdy, tak, by tobie komputer nie przeszkadzal. Czyli taka wolna amerykankaWitam,do czego sluży przycisk TC?

#5
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2010 - 20:14
Juz ci tlumacze. Przycisk TC sluzy do wlaczenia normalnego trybu jazdy, tak, by tobie komputer nie przeszkadzal. Czyli taka wolna amerykanka
w wolnym tłumaczeniu.... jak wyłączysz TC to możesz kręcić kołami do woli... (jak TC jest wyłączone to pali Ci się kontrolka na desce)
#6
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2010 - 20:42
jeszcze przycisk przy biegach-"płatek" załącza sie przy prędkości do 40 km/h, ale przy tych warunkach jakie obecnie mamy auto szybko wpada w poślizg-czy ten przycisk nie jest od tego aby zapobiegać poślizgowi?
#7
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2010 - 20:47
no właśnie kontrolka sie nie zapala...czyli co ?- może być żaróweczka spalona lub kontrola trakcji może być w jakiś sposób odłączona? jak to sprawdzic?
jeszcze przycisk przy biegach-"płatek" załącza sie przy prędkości do 40 km/h, ale przy tych warunkach jakie obecnie mamy auto szybko wpada w poślizg-czy ten przycisk nie jest od tego aby zapobiegać poślizgowi?
ten płatek jest do rusznia na śliskim, wtedy automat rusza z trzeciego biegu. Jak to włączysz, to albo musisz sam wyłączyć, albo wyłączy się automatycznie po przekroczeniu prędkości chyba 80km/h
#8
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2010 - 20:48
Tu masz odpowiedź na pytanie...jeszcze przycisk przy biegach-"płatek" załącza sie przy prędkości do 40 km/h, ale przy tych warunkach jakie obecnie mamy auto szybko wpada w poślizg-czy ten przycisk nie jest od tego aby zapobiegać poślizgowi?
http://forum.omegakl...
Co do TC jak nie pali się po wciśnięciu to może być żarówka, ale Twój wpis
To TC nie działa... ABS załącza się przy hamowaniu ?? objawia się takim mocnym chrobotaniem.ale przy tych warunkach jakie obecnie mamy auto szybko wpada w poślizg
możesz sprawdzić czujniki ABS'u z tyłu przy moście... Najlepiej pojedź na kompa i sprawdź błędy sterownika ABS
#9
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2010 - 21:02
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 08:40
Kolego ja miałem gaz drugiej generacji i mi też nie działałoWitam,do czego sluży przycisk TC? jak sprawdzić czy dziala? po wciśnięciu niema żadnej reakcji...Może ktoś pomóc???
#12
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 09:21
#13
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 10:22
Kolego ja miałem gaz drugiej generacji i mi też nie działało
jaki widzisz związek między instalacją LPG a kontrolą trakcji?? :0 bo według mnie związek jest żaden
#14
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 13:40
jaki widzisz związek między instalacją LPG a kontrolą trakcji?? :0 bo według mnie związek jest żaden
może przy montażu LPG coś obcięli albo skopali;) kochani gaziarze
#15
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 14:02
No to się grubo mylisz, przy instalacji IIgen nie będzie działać TC.jaki widzisz związek między instalacją LPG a kontrolą trakcji :0 bo według mnie związek jest żaden
#16
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 14:18
No to się grubo mylisz, przy instalacji IIgen nie będzie działać TC.
może wyjaśnisz dlaczego?:pokoj:

#17
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 14:28
Przy sekwencji TC działa bez problemu, bo tu tak na prawdę dawką steruje komp benzynowy oraz paliwo jest podawane do każdego cylindra oddzielnie - tak jak benzyna.
#18
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 15:56
TC polega na tym, że m.in. odcinany jest dopływ paliwa. IIgen to system "standalone", czyli komp benzynowy nie ma wpływu na prace na gazie, jeśli chodzi o dawkę paliwa, gaz jest podawany cały czas.
Przy sekwencji TC działa bez problemu, bo tu tak na prawdę dawką steruje komp benzynowy oraz paliwo jest podawane do każdego cylindra oddzielnie - tak jak benzyna.
i to jest wyjaśnienie. Dziękuje

#19
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 16:14
#20
OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2010 - 16:21