

nierówne obroty silnika
#1
OFFLINE
Napisany 09 maja 2007 - 10:47
niedawno byłem na regulacji, bo myslałem że problemem jest niewyregulowany gaz
ale po regulacji dalej silnik pracuje nierówno.
Na stronach forum wyczytałem że przyczyną może byc zabrudzony silniczek krokowy,
mam ome 2.0i 8v X20SE 115KM , czy silniczek krokowy w takim silniku można czyśćic ?
przyczyną nierównych obrotów może być on?
#2
OFFLINE
Napisany 09 maja 2007 - 10:55
http://212.87.231.90...porady/sep.html
a krokowca jak najbardziej sie czyści, benzyna ekstrakcyjna, pałeczki do uszu, pędzelek i WD40
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#3
OFFLINE
Napisany 09 maja 2007 - 17:36
http://moto.allegro....ga_2_0i_8v.html
to też mam sciągnąc
a krokowca mam takiego jego też sie rozbiera
http://moto.allegro....owego_opel.html
#4
OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 15:54

#5
OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 23:13
u mnie sie ostro leje spod pokrywy i zamierzam ja wymienic (znaczy sie uszczelke). nie wiem tylko czy u mnie jest owy separator. Oma A 94' C20NE bez LPG. ile taki separator kosztuje (orientacyjnie), jak juz zdejme pokrywe i okaze sie ze jest separator a ja go nie kupilem to sie zalamie. i jeszcze jedno pytanko, jesli w mojej Omce jest wszystko oki to czy separator trzeba wymieniac? czy wymienia sie go profilaktycznie po kazdorazowym zdjeciu pokrywy czy tylko wtedy gdy jest zepsuty i kiedy wiadomo ze jest zepsuty? Sporo pytan, ale dla mnie waznych. pozdrawiam
separator, to filtr metalowy, ktory zapobiega, a przynajmniej powinien zapobiegać, dostawaniu sie oleju do krokowca i przepustnicy.
Za separator, 2 lata temu, płacłlem 40 zł, więc nie mało.
Jeżeli go masz, to po prostu umyj myjka ciśnieniową i starczy.
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#6
OFFLINE
Napisany 11 maja 2007 - 16:38
#7
OFFLINE
Napisany 11 maja 2007 - 23:51
http://forum.omegakl...884&view=newest
#8
OFFLINE
Napisany 12 maja 2007 - 19:34
i tak zrobie. dzieki za odpowiedz. pzd :piwo:separator, to filtr metalowy, ktory zapobiega, a przynajmniej powinien zapobiegać, dostawaniu sie oleju do krokowca i przepustnicy.
Za separator, 2 lata temu, płacłlem 40 zł, więc nie mało.
Jeżeli go masz, to po prostu umyj myjka ciśnieniową i starczy.