Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Renowacja Lamp Omega B-FL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
126 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   pawel80

pawel80
  • 1 004 postów
  • Dołączył: 23-05-2009
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 maja 2015 - 15:14

zrobie tak z tego co pamietam,te srubki wkrece do momentu zeby zetknely sie z tymi uszczelkami gumowymi co sa nie na scislo bo na 100 procent wiem ze te dwie dolne tak byly przykrecone sa one wyzsze od tych gornych ktore mocuja soczewke zrobie tak ze wszystkimi 4.Druga lampe nie bede odkrecal soczewki poprostu przeczyszcze ja bez odkrecania,no czlowiek uczy sie na bledach zobaczymy.Tak patrzac na zakres regulacji tych uhwytow to moze cos sie uda.


tak zrób a będzie ok, soczewkę śmiało wyczyścisz bez rozkręcania , odbłyśnik też.
będzie ok.
:)

#122 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 07 maja 2015 - 20:29

tak dla podsumowania te uchwyty wkrecic do polowy tej sruby regulacyjnej czy polowy uchwytu

#123 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 maja 2015 - 07:55

Wkręć każdy na 150 obrotów.
Soczewkę mocujesz w otworze odbłyśnika tak żeby równo leżała nakręcasz nakrętki po przekątnej resztę korygujesz na stacji diagnostycznej.

 


#124 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 08 maja 2015 - 10:05

czyli skrecam te srubki do momentu zetkniecia sie z tymi gumowymi podkladkami.Na dole sa zdjecia dwie dolne skrecone do momentu zetkniecia sie z gumowymi podkladkami nic na sile,dwie gorne tak samo z tym ze ma problem z ta zaznaczona na czerwono,wcisnelem ja do konca bo ta gumowa podkladka wygladala tak jakby miala w srodku wyzlobiony rowek,wygladalo to tak jakby trzeba bylo ja wsadzic do konca jesli nie poprawdzie mnie.

#125 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 09 maja 2015 - 08:30

czyli skrecam te srubki do momentu zetkniecia sie z tymi gumowymi podkladkami.Na dole sa zdjecia dwie dolne skrecone do momentu zetkniecia sie z gumowymi podkladkami nic na sile,dwie gorne tak samo z tym ze ma problem z ta zaznaczona na czerwono,wcisnelem ja do konca bo ta gumowa podkladka wygladala tak jakby miala w srodku wyzlobiony rowek,wygladalo to tak jakby trzeba bylo ja wsadzic do konca jesli nie poprawdzie mnie.


Dokładnie.Po to są śrubki samo kontrujące żeby na chama nie skręcać ale też żeby luźna nie była. Porównaj z drugą lampą jak masz możliwość.

 


#126 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 09 maja 2015 - 10:00

A ta gumka zaznaczona na czerwono to powinna byc do konca wlozona czy nie.Tak zrobie porownam z druga lampa,ta wyjelem na probe bo druga lampa jest na samochodzie a fura u lakiernika wstrzymam sie ze skreceniem jej i podjade do lakiernika w poniedzialek i wykrece lampe druga i zobaczymy ale w tej drugiej to juz soczewki nie ruszam.

#127 OFFLINE   bober41

bober41
  • 33 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 08 stycznia 2018 - 13:02

Panowie, poszukuję kogoś kto na Opolszczyźnie, ew okolice, regeneruje lampy w Omedze, ktoś coś?