

Nowe wtryskiwacze valtec czerwone.Dlaczego taka głośna praca??
#1
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 14:58
#2
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 16:13
#3
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 16:19
#4
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 17:02

#5
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 18:29
A druga sprawa slyszalem o valtekach ze strasznie zaczeli podrabiac valteki i calkiem mozliwe ze montazysta zamontowal podroby
#6
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 18:46
Waldki mają taką wadę, że wychodzą z fabryki źle skalibrowane, tzn. każdy daje inną dawkę gazu, a jeśli trafi się komplet w miarę prawidłowych to po kilku tys. km i tak zaczynają lać każdy po swojemu. W prostych silnikach nie stanowi to wielkiego problemu (wzrośnie spalanie, ewentualnie może ucierpieć katalizator), ale w nowoczesnych precyzyjnych motorach ja bym ich unikał.
Zaletą walteków jest ich niska cena i trwałość oraz odporność na zabrudzenia - ja na jednym komplecie przelatałem 60kkm nie zmieniając nawet filtrów
#7
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 18:56
#8
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 20:53
w BRC wtrysk tak mają, cykają głosniej niż Valdemary.witam bede sledzil temam bo moje tez cykaja bardzo glosno...tylko niewiem jaka to firma wtryskow bo instalacja to BRC...
#9
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 08:34
#10
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 15:28

#11
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 18:06
#12
OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 21:26


Pozdrawiam.
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 15:48
To stawiam na "urok" wtryskiwaczy. Zachorowałbym, i rozwiercił dysze na 2,5mm, potem autokalibracja i dostrajanie mnożnika na drodze. Generalnie, rozwiercałbym dysze... w conajmniej MagicJetachCiśnienie mam 1,1.Dysze 2.4.Mnożnik 1.3.

#15
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 16:20
#16
OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 23:14
Wynika to z korekcji od temperatury gazu. Przed autokalibracją rozgrzej auto do nominalnej temperatury, pozwól popracować na gazie, aby temperatura gazu ustaliła się na właściwym poziomie - przymknij maskę, aby powietrze nie chłodziło komory silnika, wyłącz wszystkie odbiorniki prądu: ogrzewanie szyby, radio, dmuchawę, klimatyzację, światła; przełącz zasilanie na benzynę i poczekach chwilkę, następnie przeprowadź autokalibrację. Obserwuj wskazania ciśnienia gazu - czy nie zmieniają się podczas autokalibracji powiedzmy o więcej niż +/-0,3bara podczas pracy (chwila przełączania się nie liczyA mi co autokalibracja to inny mnożnik

Odnośnie regulacji mnożnika - przeczytaj ze zrozumieniem instrukcję dołączoną do programu diagnostycznego potem czekam na pytania.