Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wyciek z mostu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
19 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Patrick

Patrick
  • 325 postów
  • Dołączył: 30-09-2006
  • Skąd: Gillingham UK/Zabrze PL

Napisany 06 maja 2007 - 18:33

Co może być winne? Zimering na wejściu do mostu?
Widok od dołu:

Dodany obrazek


Vauxhall Omega Elite 3.0 '98-już nie ma..
http://cgi.ebay.co.u...:MEUS:IT&ih=007
VW Passat 1.9 TDI '04 Kombi.

#2 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 maja 2007 - 19:32

na to wygląda

#3 OFFLINE   Patrick

Patrick
  • 325 postów
  • Dołączył: 30-09-2006
  • Skąd: Gillingham UK/Zabrze PL

Napisany 06 maja 2007 - 20:04

A jak wygląda wymiana? samemu w warunkach podwórkowych to pewnie nie bardzo co?
Dzięki.
Vauxhall Omega Elite 3.0 '98-już nie ma..
http://cgi.ebay.co.u...:MEUS:IT&ih=007
VW Passat 1.9 TDI '04 Kombi.

#4 OFFLINE   blaster

blaster
  • 35 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: janowice

Napisany 14 października 2007 - 10:32

Witam odgrzeje nieco ten temat.Wymienilem uszczelniacze w moscie (te na polosiach) i niestety olej dalej leci,czy ma ktos moze jakies sugestje?
Masz problem ze swoim endurakiem lub crossem-wal śmialo napewno damy radę

#5 OFFLINE   fitek

fitek
  • 29 postów
  • Dołączył: 29-08-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 14 października 2007 - 15:26

Prawdopodobnie masz wyciek z simeringu od strony wału. Też miałem tam wyciek. Simering w ASO kupiłem oryginał ok. 80 zł. mechanik 50 zł. Bez kanału się pomęczysz.
carpe diem... z OMEGĄ ;-)

#6 OFFLINE   blaster

blaster
  • 35 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: janowice

Napisany 15 października 2007 - 17:30

Olej leci z simmeringow na polosiach,na wejsciu z walu napedowego jest sucho.A leci dosc konkretnie bo po przejechaniu 1500km na tylnej klapie mam sporo tlustych"kropek".
Masz problem ze swoim endurakiem lub crossem-wal śmialo napewno damy radę

#7 OFFLINE   killer1000

killer1000
  • 65 postów
  • Dołączył: 17-06-2007
  • Skąd: Nowy Tomyśl

Napisany 15 maja 2008 - 22:47

Witam odgrzeje nieco wątek, czy mógłby mi któryś z kolegów podać nr. tego simeringu (wejście wału) bo szukam w EPC i nie mogę sie doszukać.
pozdrawiam

#8 OFFLINE   seta81

seta81
  • 414 postów
  • Dołączył: 25-08-2010
  • Skąd: Pabianice/Bournemouth UK

Napisany 29 czerwca 2011 - 17:22

odgrzeję kotleta
mam taki sam wyciek jak kolega pokazał na zdjęciu tzn od strony wału
czy podczas wymiany simeringu wycieknie mi olej z mostu??
w którym dokładnie miejscu jest korek wlewu oleju??
czy to jest to miejsce które wskazałem na zdjęciu??

#9 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 czerwca 2011 - 19:25

to co zaznaczyłeś na zdjęciu to odpowietrznik , wlew jest z boku z prawej strony , korek na imbus chyba 12 jak dobrze pamiętam

czy podczas wymiany simeringu wycieknie mi olej z mostu


tak

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#10 OFFLINE   seta81

seta81
  • 414 postów
  • Dołączył: 25-08-2010
  • Skąd: Pabianice/Bournemouth UK

Napisany 29 czerwca 2011 - 21:25

czy teraz dobrze zaznaczyłem??
a jeszcze jaka ilość oleju wchodzi, jak kupię litr to wystarczy??

#11 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 czerwca 2011 - 07:09

Z tego co kojarzę to 1.25L. Będziesz robił to na aucie, czy zwalasz dyfer? Bo żeby zalać odpowiednią ilością trzeba zlać całkowicie stary i najlepiej jeśli dyfer jest obok auta.

#12 OFFLINE   seta81

seta81
  • 414 postów
  • Dołączył: 25-08-2010
  • Skąd: Pabianice/Bournemouth UK

Napisany 30 czerwca 2011 - 07:24

Z tego co kojarzę to 1.25L. Będziesz robił to na aucie, czy zwalasz dyfer? Bo żeby zalać odpowiednią ilością trzeba zlać całkowicie stary i najlepiej jeśli dyfer jest obok auta.

będę robił na aucie przy okazji wymiany podpory wału

#13 OFFLINE   tomi1211

tomi1211
  • 52 postów
  • Dołączył: 07-05-2011

Napisany 04 listopada 2011 - 17:27

witam.rosypał mi sie dyfer dwa dni temu i zamówiłem sobie nowy używany heh.przyszedł dzis i widze ze jest lekko spocony przy półosiach i przy wałku atakujacym.na półosiach dam sobie rady bez problemu bo wystarczy ciagnac segery i zamontowac nowe simeringi ale niewiem jak wymienic ten przy wałku atakujacym od strony wału napędowgo.prosze o wasza pomoc.pozdrawiam
i jeszcze jedno pytanie czy opłaca sie to zmieniac czy to swiadczy ze juz most długo niewytrzyma?


przeniosłem do istniejącego tematu , używaj szukajki ;kocyk

#14 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 listopada 2011 - 09:54

witam.rosypał mi sie dyfer dwa dni temu i zamówiłem sobie nowy używany heh.przyszedł dzis i widze ze jest lekko spocony przy półosiach i przy wałku atakujacym.na półosiach dam sobie rady bez problemu bo wystarczy ciagnac segery i zamontowac nowe simeringi ale niewiem jak wymienic ten przy wałku atakujacym od strony wału napędowgo.prosze o wasza pomoc.pozdrawiam
i jeszcze jedno pytanie czy opłaca sie to zmieniac czy to swiadczy ze juz most długo niewytrzyma?


przeniosłem do istniejącego tematu , używaj szukajki ;kocyk


90% mostow sie poci. jesli chodzi o siemering na walku to odpusc sobie wymiane - bez czujnika mikrometrycznego i pojecia nie zrobisz tego dobrze a tylko zepsujesz most. trzeba luz miedzyzebny ustawic.




 


#15 OFFLINE   tomi1211

tomi1211
  • 52 postów
  • Dołączył: 07-05-2011

Napisany 06 listopada 2011 - 03:13

witam.i jestem po zabigu.udało mi sie wymienic wszystkie 3 simeringi.koszt takiej regeneracji wyniusł mnie 74zł(3 simeringi + olej przekladniowy)wiec mysle ze sie opłacało.najwiekszy problem był z wałkiem atakujacym poniewaz po załozeniu simeinga dwustronego i zabijaniu głowki mostu tworzy sie luz i blokowało cały mechanizm poniewaz łozysko sie wysuwało.i tu porada dla wszystkich.dobijamy łozysko delikatnie po załozeniu simeringa i NIE nabijamy głowke tylko delikatnie zakładamy i dokrecamy nakretke.w taki sposob kasuj sie cały luz i wszystko jest git :].pzdr.tyle w temacie

PS. z całym powazaniem beast jednak dałem rade :]

#16 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 listopada 2011 - 09:57

tomi - ja nie mowie ze to nie mozliwe tyle ze po takiej robocie konieczna jest regulacja luzu miedzyzebnego. jesli skreciles za mocno - most ciezko bedzie chodzil - auto bedzie wiecej palic i w konsekwencji most sie skonczy. jesli za lekko - skonczy sie bardzo szybko. powodzenia




 


#17 OFFLINE   tomi1211

tomi1211
  • 52 postów
  • Dołączył: 07-05-2011

Napisany 06 listopada 2011 - 11:03

dzieki..no tak ale ta sruba od dokrencania głowki nic sie niezmienia czy lekko ja dokrecisz czy mocno dalej tak samo sie zachowuje cały mechanizm.chyba ze mi ie wydaje.a mechnizmu ze srodka ani nieruszałem bo niemam wystarczajacych informacji i praktyki na takie działanie.człowiek sie uczy całe życie

#18 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 listopada 2011 - 11:19

niestety zmienia sie. reszta jak w opisie wyzej tak samo na bokach luz miedzyzebny reguluje sie gruboscia segera.




 


#19 OFFLINE   tomi1211

tomi1211
  • 52 postów
  • Dołączył: 07-05-2011

Napisany 06 listopada 2011 - 13:07

jak zeby zmienic simering ten na boku od pólosi nietrzeba przeciez sciagac segera.wiec tam nic nieruszam.a od wałka atakujacego jest fazka i niedocisniesz wiecej choc bys chciał.a musisz do konca dosunac bo jest simering dwustrony i blaszka z tyłu za głowka musi dolegac zeby nieciekło.wiec nierozumiem.moze mówimy o dwóch róznych rozwiazaniach.

#20 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 listopada 2011 - 21:54

ja napisalem o regulacji luzu a nie zmianie uszczelniacza z boku - czytaj ze zrozumieniem