Po wymianie świec pali mi ok 2 l/100km więcej .. i tak się zastanawiam;
1. czy ta przerwa jest tak ważna i może mieć wpływ na spalanie
2. czy świece prosto ze sklepu wkręcać czy ustawiać jednak tą przerwę
3. jak zmierzyć tą przerwę ?
Bo do pomiaru przerwy ojciec dał mi takie blaszki różnej grubości .. wybieram sobie blaszki o łącznej grubości 0,8 mm ... no i o ile w świecy z jedną elektrodą to nie problem .. to jak zmierzyć tą przerwę w świecy dwuelektrodowej ?
Boczne elektrody są takie półkoliste, a środkowa kolista.. i o ile faktycznie między nimi będzie 0,8 mm to nijak nie można tego zmierzyć 'blaszką' ..
Wstawiłem rysunek żeby przedstawić moje pokrętne tłumaczenia.
Czy może wziąć pręcik o fi 0,8 mm i sprawdzić tą przerwę pręcikiem ? .. włożyć ten pręcik w przerwę i 'doklepać' elektrodę ?
Więc jak mierzycie tą przerwę i czy jest tak bardzo ważna ?
