Od czasu do czasu mruga mi kontrolka oleju na wolnych obrotach. Ktoś mi poradził, aby na początek dokręcić śrubę mocującą koło pasowe, bo ma to bezpośredni związek z pracą pompy oleju. Koło było wymieniane w zeszłym roku u "garażowego" mechanika bez klucza Nm i innych sprzętów. Teraz pytanie: koło pasowe :dziura:dokręca się w prawo, czy w lewo?


Gwint kola pasowego 2.2 dti - lewy, czy prawy?
Rozpoczęte przez
Piahoo
, 26 lis 2010, 17:59
6 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2010 - 17:59
#2
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2010 - 18:34
Hmm.. A jaj sobie ktoś z Ciebie nie robił?
Z tego co pamiętam pompa oleju w 2.2 DTI napędzana jest łańcuszkiem i jest w misce? Jakoś tak...
Z tego co pamiętam pompa oleju w 2.2 DTI napędzana jest łańcuszkiem i jest w misce? Jakoś tak...
#3
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2010 - 18:43
tez mi się wydaje, ze ktos sobie z ciebie jaja robi...
#4
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2010 - 19:00
Oki, to może ktoś ma rysunki/schematy tego silnika lub też samej pompy oleju? Słyszałem też, że istnieje możliwość regulacji ciśnienia oleju na samej pompie, is that right?
BTW. Rafja niejako ziomale jesteśmy - chodziłem do podstawówki w Grabowie - kojarzysz?
BTW. Rafja niejako ziomale jesteśmy - chodziłem do podstawówki w Grabowie - kojarzysz?
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 12:45
Koło pasowe ma normalny gwint. Dokręca się w prawo.
Jeśli żarzy Ci się kontrolka oleju na wolnyh obrotach, to zmień czujnik ciśnienia oleju - oryginał w serwisie to jakieś 30zł, a robota do wykonania samemu w kilka chwil.
Jeśli żarzy Ci się kontrolka oleju na wolnyh obrotach, to zmień czujnik ciśnienia oleju - oryginał w serwisie to jakieś 30zł, a robota do wykonania samemu w kilka chwil.
#7
OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 15:48
Koło pasowe ma normalny gwint. Dokręca się w prawo.
Jeśli żarzy Ci się kontrolka oleju na wolnyh obrotach, to zmień czujnik ciśnienia oleju - oryginał w serwisie to jakieś 30zł, a robota do wykonania samemu w kilka chwil.
Dzięki tak też zrobię.
Pozdrowionka