Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Za duże ciśnienie w układzie paliwowym


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 listopada 2010 - 09:42

Od przeszło roku mam problem z za wysokim ciśnieniem w układzie paliwowym podczas odpalania. Rozsadza mi obejmę która łączy przewód paliwowy idący z filtra paliwa do pompy wtryskowej. Rzecz się dzieje zawsze gdy mam resztki paliwa i muszę trochę dłużej pokręcić rozrusznikiem, żeby załapał, bo mam wyjechane wtryski. Już 3 razy wymieniałem obejmę, ostanio założyłem wzmocnioną, ale dziś znowu widzę kropelki ropy pod autem. Auto jest co prawda po chipsie, ale wcześniej nie było takich problemów. Co może być powodem takiego stanu rzeczy?

#2 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 listopada 2010 - 09:58

Rzecz się dzieje zawsze gdy mam resztki paliwa i muszę trochę dłużej pokręcić rozrusznikiem, żeby załapał, bo mam wyjechane wtryski.

ale to jest dziwne bo pompa paliwa nabije ciśnienie aż ją wyłączy czujnik na filtrze, no i potem jak kręcisz ale mimo tego nie powinno być takiego problemu, a próbowałeś zmierzyć ciśnienie jakie jest ?

#3 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 listopada 2010 - 10:36

Nie, a w jaki sposób można zmierzyć, na op-comie będzie widać?

Mały Update byłem sprawdzić i o dziwo obejma tym razem całe, to nie stamtąd cieknie. Niestety na razie nie udało mi sie zloklaizowac wycieku, ale jest gdzieś po lewej stronie pod kolektorem ssacym.

#4 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 listopada 2010 - 16:03

a z pompy gdzieś nie cieknie albo spod regulatora ?

#5 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 listopada 2010 - 18:08

Nie widac wlasnie, musialbym kolektor zwalac, jutro podjade na kanal, moze z dolu bedzie cos widac.

#6 OFFLINE   Adi

Adi

    dostępny tylko na receptę

  • 223 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Trzcianka/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 listopada 2010 - 18:20

też tak miałem tylko że założyłem pompke paliwową od 2.5 benzyny do 2.5 td i wywaliło mi uszczelke pod filtrem paliwa;)

#7 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 listopada 2010 - 21:18

też tak miałem tylko że założyłem pompke paliwową od 2.5 benzyny do 2.5 td i wywaliło mi uszczelke pod filtrem paliwa

ale to inny silnik i tu jest pompa podająca wysokiego ciśnienia (nie mylic z CRową)

#8 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 listopada 2010 - 21:47

moze z dolu bedzie cos widac.


Raczej nic nie zobaczysz. Wyjmij akumulator, to więcej będzie widać.

#9 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 grudnia 2010 - 19:25

W końcu odebrałem auto od mechanika. Najpierw wymieniono uszczelki wtryskiwaczy i przewodów przelewowych, był spokój, po 2 dniach znowu zaczęło ciec. Ponownie odstawiłem auto do warsztatu. Przyczyną kolejnego wycieku ropy był przewód gumowo-plastikowo-metalowy idący z filtra paliwa do pompy CR, który już wcześniej ciekł, ale skróciłem go i jakiś czas trzymał. Przewód dano do specjalistycznego zakładu zajmującego się przewodami hydraulicznymi w celu regeneracji, po założeniu okazało się, że cieknie mocniej niż wcześniej, tak więc trzeba było zamówić oryginalny, a tani nie jest i na dodatek trzeba było czekać 3dni robocze na dostarczenie. Po wymianie przewodu zaczęło ciec z dwóch dolnych sekcji pompy CR tak więc trzeba było ponownie uszczelnić pompę, a dwa lata temu była uszczelniana. Po wnikliwej analizie uszczelek, winą obarczono paliwo, a raczej coś paliwo podobnego, które tankujemy na naszych stacjach benzynowych. Uważajcie co i gdzie tankujecie do swoich DTI-ków, bo skąpstwo szybko się na was zemści!

#10 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2010 - 21:11

Uważajcie co i gdzie tankujecie do swoich DTI-ków, bo skąpstwo szybko się na was zemści!

święte słowa, jak VB śmigałem to jeździłem na wszystkim,omegą to tylko SHELL, BP, ORLEN