

Za duże ciśnienie w układzie paliwowym
#1
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 09:42
#2
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 09:58
ale to jest dziwne bo pompa paliwa nabije ciśnienie aż ją wyłączy czujnik na filtrze, no i potem jak kręcisz ale mimo tego nie powinno być takiego problemu, a próbowałeś zmierzyć ciśnienie jakie jest ?Rzecz się dzieje zawsze gdy mam resztki paliwa i muszę trochę dłużej pokręcić rozrusznikiem, żeby załapał, bo mam wyjechane wtryski.
#3
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 10:36
Mały Update byłem sprawdzić i o dziwo obejma tym razem całe, to nie stamtąd cieknie. Niestety na razie nie udało mi sie zloklaizowac wycieku, ale jest gdzieś po lewej stronie pod kolektorem ssacym.
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 18:08
#6
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 18:20
#7
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 21:18
ale to inny silnik i tu jest pompa podająca wysokiego ciśnienia (nie mylic z CRową)też tak miałem tylko że założyłem pompke paliwową od 2.5 benzyny do 2.5 td i wywaliło mi uszczelke pod filtrem paliwa
#8
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2010 - 21:47
moze z dolu bedzie cos widac.
Raczej nic nie zobaczysz. Wyjmij akumulator, to więcej będzie widać.
#9
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2010 - 19:25
#10
OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2010 - 21:11
święte słowa, jak VB śmigałem to jeździłem na wszystkim,omegą to tylko SHELL, BP, ORLENUważajcie co i gdzie tankujecie do swoich DTI-ków, bo skąpstwo szybko się na was zemści!