

Termostat Omega B 2.5 TD (gdzie sie znajduje)
#1
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2010 - 22:19
#2
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2010 - 22:39
http://bmwfans.info/...ump_thermostat/
termostat masz oznaczony numerem 4
jak otworzysz maskę to po lewej stronie między plastikiem "turbo diesel" a pokrywą zaworów
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 16:22
Pozdrawiam.
#5
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2010 - 14:36
#6
OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2010 - 22:32
odroty silnika 710
dawka wtrysku 9mg
cisnienie doladowania 853 mbar
temperatura 47 stopni
napiecie akumulatora 13.3V
jak ktos sie zna to niech mi odpisze cos na temat tych parametrów
z góry dziekuje i pozdrawiam
#7
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2011 - 08:33
#8
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2011 - 09:34
w mojej omedze ciagle skacze temperatura na czerwone pole czy wymiana termostatu cos pomoze mam automat 2.5td
może ale raczej nie..stawiał bym na chłodnicę zawolona .i zobacz czy z zewnątrz ma prześwit,pompa wody się kończy i wisco może już nie kręci jak powinno
#9
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2011 - 13:08

ale by mi fruwała

#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 16:17
termostat jest między głowicami. Jak chcesz go wymienić to musisz zdjąć kolektory i platikową podstawę pod kolektor dolny, odkręcić śrubę trzymającą aluminiową rurę i jednocześnie rurkę bagnetu od oleju. Potem odkręcasz 2 śruby na obudowie termostatu i troche gimnastyki. termostat w ręku. Kup nowy wkład termostatu, okrągłą uszczelkę pod obudowę do termostatu o przekroju kwadratowym!
i dwie okrągłe uszczelki na rurkę aluminiową.
Ot i cały trick.
wars... a jak wymiana termostatu w 2,5 TD?? nie moge jakos znalezc..moze namiar na strone?
#12
OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 17:50
Beast..pomoz..namiary na wymiane termostatu w 2,5 TD...lub link do strony gdzie to pisze...szukam 2 dzien i nic.
#13
OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 18:02
dziekuje za odpowiedz,zrobie tak jak radzisz.
Beast..pomoz..namiary na wymiane termostatu w 2,5 TD...lub link do strony gdzie to pisze...szukam 2 dzien i nic.
Spuść płyn z ukł chłodzenia, zdejmij osłonę silnika razem z przewodem powietrza, odkręć od obudowy rozrządu przewód przewód układu chłodzenia, zdejmij obudowę termostatu i masz na wierzchu.
Jeszcze chyba wentylator trzeba zdjąć ale nie pamiętam
#14
OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 18:25
może ale raczej nie..stawiał bym na chłodnicę zawolona .i zobacz czy z zewnątrz ma prześwit,pompa wody się kończy i wisco może już nie kręci jak powinno
kolego jak kolega wspomnial o chlodnicach i tez nagrzewnicach i pompie wody , to powiem tak ze u mnie to mialem to samo czyli jadac nagle na full a po chwili spadla i tak ok 30 km .wyjalem pompe(wody) i cala, to wyjalem chlodnice i odpialem weze od nagrzewnicy i te dwa urzadzenia zalalem goraca woda z duza iloscia "kwasku cytrynowego" gdzie oczywiscie chlodnica(umyj ja cala) lezala na plasko a nagrzewnice przelalem tak jak byla(oba weze do gory i wlalem ile weszlo tej wody) po tej operacji spuscilem i przeplukalem wszystko do czystej wody i powiem ze goniac moja OMKE na klimie i tempomacie i dajac jej w tylek nie wejdzie na wiecej jak 97*.
sprubuj i daj znac
jesli szefostwo stwierdzi ze to manual to prosze przeniesc albo pozostawic
pozdrawiam