Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przecięte przewody paliwowe


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Semen

Semen
  • 110 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: Jelenia Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 listopada 2010 - 09:36

1. Czy jest możliwe żeby przewody paliwowe (plastikowe przed przednim prawym kołem) zostały przecięte podczas jazdy na skutek odprysku kamienia czy kontaktu z podłożem w taki sposób jakby zrobione to było nożem - są przycięte pod skosem?

2. Czy jak założę zwykłe gumowe rurki + opaski zaciskowe to mogę się wybrać w dłuższą trasę??

#2 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 listopada 2010 - 09:52

1. Czy jest możliwe żeby przewody paliwowe (plastikowe przed przednim lewym kołem) zostały przecięte podczas jazdy
na skutek odprysku kamienia czy kontaktu z podłożem w taki sposób jakby zrobione to było nożem - są przycięte pod skosem?


chyba jednak ktoś Cię nie lubi

2. Czy jak założę zwykłe gumowe rurki + opaski zaciskowe to mogę się wybrać w dłuższą trasę
undefined


Jak będzie szczelnie to tak



 


#3 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 listopada 2010 - 10:16

Czy jak założę zwykłe gumowe rurki + opaski zaciskowe to mogę się wybrać w dłuższą trasę

musza być paliwoodporne,żeby sie nie rozpuściły

#4 OFFLINE   Semen

Semen
  • 110 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: Jelenia Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 listopada 2010 - 10:18

dwa wężyki są w już w rurkach i są szczelne, ale jeden wąż wciąż tryska. Wcześniej już na ssaniu wywalało, teraz na ssaniu nie cieknie ale na rozruchu tak sika pianą - nawet zapalił. Jak pojadę do zwykłego warsztatu to takie przewody będą mieli?? Nie wiem kurcze czy to jest wąż od paliwa czy gazu - ile normalnie jest przewodów tam za progiem (w aucie bez gazu) - bo ja mam 4: jeden taki szerszy (wchodzi w taką wtyczkę), i trzy takie mniejsze (paliwo, płyn ham. i co?) - dobrze myślę?

#5 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 listopada 2010 - 10:18

musza być paliwoodporne,żeby sie nie rozpuściły


dłuższą trasę wytrzymają i zwykłe - testowałem u siebie - tydzień na gumowych wężykach jeździłem i nic im nie było



 


#6 OFFLINE   Semen

Semen
  • 110 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: Jelenia Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 listopada 2010 - 23:29

To jest przewód od paliwa, a od czego są te dwa poniżej??


Tu widać jak równo idzie cięcie - czy mogło to się stać w drodze, albo czy mogły same tak pęknąć?? Od czego są te rurki?

#7 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 listopada 2010 - 23:49

Tu widać jak równo idzie cięcie - czy mogło to się stać w drodze, albo czy mogły same tak pęknąć

marne sznse, raczej taj jak Roozga pisal ktos cie nie lubi:dziura:


ode mnie to troszke za króto ta prowizorke zrobiłeś no i opasek brakuje:mad:
Bedzie ciekło,bedzie gubił ciśnienie na listwie a co za tym idzie(ciężko pali,ryzyko pożaru itd.)

#8 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 listopada 2010 - 00:16

jednak ciśnienie idzie na listwę więc musisz to poprawić by dłużej pojeździło chyba że planujesz to wymienić... Jeden jest zasilanie paliwa, drugi powrót i 3 nie wiem :p

#9 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 listopada 2010 - 00:39

ten trzeci przewód to może być odpowietrzenie zbiornika paliwa

#10 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 listopada 2010 - 01:02

Może być i też tak myślałem ale pewności nie mam ;)

#11 OFFLINE   Semen

Semen
  • 110 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: Jelenia Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 15 listopada 2010 - 07:47

Jak daje na rozruch to silnik zapala ale właśnie z tego 3 większego wywala mi ciśnienie trochę paliwa (opaski są zaciśnięte mocno - przydmuchuje paliwo tą niebieska wtyczką) - może tak być że to odpowietrzenie i tylko przez chwilę wypycha paliwo a później już nie będzie lecieć - muszę chwilę go potrzymać tak to zobaczę.