Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pływak - zbiornik płyny chłodzącego


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zaraza13

zaraza13
  • 216 postów
  • Dołączył: 12-07-2006
  • Skąd: Ze Stolicy Polskiej Miedzi

Napisany 03 maja 2007 - 14:47

Świeci mi kontrolka od poziomu płynu chłodzącego Omega A - wiem że tonie pływak (jak go podniosę to przestaje świecić) - ale chodzi mi o działanie tego badziewia. nie ma na nim nic co zwierałoby te styki na górze na korku, na jakiej zasadzie to działa? czary mary :roll:

Dodany obrazek


Bateria R6 24V

Dodany obrazek

#2 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 03 maja 2007 - 22:17

musi coś być :D
działa na zasadzie kontraktonu zapewne w samej częsci pływającej jest zapewne kontrakton który będąc na odpowiedniej wysokości powoduje zwarcie styków

#3 OFFLINE   crocos

crocos
  • 261 postów
  • Dołączył: 10-12-2006

Napisany 05 maja 2007 - 21:54

musi coś być :D
działa na zasadzie kontraktonu zapewne w samej częsci pływającej jest zapewne kontrakton który będąc na odpowiedniej wysokości powoduje zwarcie styków


raczej odwrotnie, w pływaku jest magnesik a w bolcu-rurce kontaktron...
U mnie się końcówka tej rurki-prowadnicy ułamała/rozpuściła/zniknęła (!??!) i pływak sobie pływa po zbiorniczku luzem :bad: Cóż było robić: zwarłem spinaczem styki w kostce i komp przestał krzyczeć :)

#4 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 maja 2007 - 22:21

Pech w tym wszystkim to taki, że nie można wymienić samego czujnika tylko cały pojemnik. :bad:

#5 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2007 - 22:24

Pech w tym wszystkim to taki, że nie można wymienić samego czujnika tylko cały pojemnik. :bad:



To jaki jest sens kupic uzywke? przeca zaraz sie to samo zrobi a nowka w ASO pewnie kosztuje tyle co pol łomegi

#6 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 maja 2007 - 22:31

To jaki jest sens kupic uzywke? przeca zaraz sie to samo zrobi a nowka w ASO pewnie kosztuje tyle co pol łomegi

Nie ma sensu kupować używki, ja tak zrobiłem i po jakimś czasie ponownie mam info "kullmitel stand"
Teraz kupie nówke w ASO , koszt to 160zł.

#7 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2007 - 22:32

Teraz kupie nówke w ASO , koszt to 160zł.


To az tak przeszkadza Ci ten komunikat? :razz:

#8 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 05 maja 2007 - 22:32

musi coś być :D
działa na zasadzie kontraktonu zapewne w samej częsci pływającej jest zapewne kontrakton który będąc na odpowiedniej wysokości powoduje zwarcie styków


raczej odwrotnie, w pływaku jest magnesik a w bolcu-rurce kontaktron...
U mnie się końcówka tej rurki-prowadnicy ułamała/rozpuściła/zniknęła (!??!) i pływak sobie pływa po zbiorniczku luzem :bad: Cóż było robić: zwarłem spinaczem styki w kostce i komp przestał krzyczeć :)


zasada działania dobra :)
fakt faktem że akurat ten czujniczek według mnie jest bardzo potrzebny i wolę aby był sprawny :)

Teraz kupie nówke w ASO , koszt to 160zł.


To az tak przeszkadza Ci ten komunikat? :razz:

ja mam po duńsku kompa i w ni ząb nie wiem co jest co :)
w Asterce i Vectrze miałem po Niemiecku więc rozumialem a tutaj... :sad:

#9 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2007 - 22:34

Panowie powaznie nie ma mozliwosci zrobienia tego? przeca musi sie ktos znalezc kto to juz robil

#10 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 maja 2007 - 22:36

ja mam po duńsku kompa i w ni ząb nie wiem co jest co :)
w Asterce i Vectrze miałem po Niemiecku więc rozumialem a tutaj... :sad:

To podjedź do warsztatu który ma Tech-2 i niech ci przeprogramuja kompa. Koszt w Warszawie to 70 zł. ile u ciebie to nie wiem.

#11 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 05 maja 2007 - 22:40

ostatnio pojawił mi sie błąd...troszkę zmartwiłem się ale jak się okazało brakowało płynu w szbiorniku spryskiwacza :D....co do techa to z miłą chęcią przeprogramuje na inny język...

Panowie powaznie nie ma mozliwosci zrobienia tego? przeca musi sie ktos znalezc kto to juz robil

myślę podobnie jak Waldemarz...ze nie warto kupować używki....lepiej zainwetować jednak w nowiznę, która pochodzi kilka ładnych lat....

#12 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 maja 2007 - 22:42

ostatnio pojawił mi sie błąd...troszkę zmartwiłem się ale jak się okazało brakowało płynu w szbiorniku spryskiwacza :D....co do techa to z miłą chęcią przeprogramuje na inny język...

Tylko pamietaj jak beda ci programowac to niech nie zapomna o radiu, jesli masz oryginalne radio i wyswietla sie na kompie to musza zaznaczyc ze programowanie z radiem.

#13 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 05 maja 2007 - 22:58

ostatnio pojawił mi sie błąd...troszkę zmartwiłem się ale jak się okazało brakowało płynu w szbiorniku spryskiwacza :D....co do techa to z miłą chęcią przeprogramuje na inny język...

Tylko pamietaj jak beda ci programowac to niech nie zapomna o radiu, jesli masz oryginalne radio i wyswietla sie na kompie to musza zaznaczyc ze programowanie z radiem.


faktycznie radio też mam po duńsku.... :wink: