

Nie chce palic gumy
#1
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 19:42
Na piachu bez problemu wiec nie mam kontroli trakcji.
Sprawdzilem sprzeglo ( trzeci bieg zaciagniety reczny obroty do 6 tys. po puszczeniu pedalu sprzegla silnik od razu zaczal momentalnie tracic obroty i gasnac) ale nie wiem czy to sprzeglo cos nie tego czy cos innego prosze o pomoc pozdrawiam:)
#2
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 19:44
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#3
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 19:44

ale coś mi się wydaje że zawodzi łącznik między kierownicą i pedałami

#4
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 19:53
#5
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 19:59
zawodzi łącznik między kierownicą i pedałami
o to to , też myślę że to tan łącznik:D
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#6
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 20:07

#7
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 20:08
podejzewam ze jak za szerokie oponki bedziesz mial i moze 16 jak u mnie to troche ciezko bedzie
kolego 17 235/45 bez większego problemu


ale jak na suchym asfalcie i nie z pełnego gazu to tylko lekko obróci siądzie **** i wyszczali jak z procy do przodu

#8
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 20:11
Nawierzchnia mokra?chcialem z ciekawosci ostro ruszyc zeby zobaczyc jak sie zachowuje tylny naped i nic z tego auto wystrzelilo jak z procy z tylu cos jak by puknelo
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 20:18
#11
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 20:45
#12
OFFLINE
#13
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 21:02
bo ja mam 2.0 16v i powiem ci ze tez nie za bardzo chce a wieksze silniki juz lepiej pala i lepia sie
#14
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 21:03

#15
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 21:03
a jaki masz silnik i jaka omege
no przecież pisze jaki ma silnik
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#16
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 21:08
Czyli generalnie mam sie nie denerwowac za bardzo i nie meczyc sprzegla bo to normalne ze nie chce obrucic?!
jakie koła??
ale coś mi się wydaje że zawodzi łącznik między kierownicą i pedałami
Oponki 195/65/15 czyli standartowe
O co chodzi z tym lacznikiem co to jest?
#17
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 21:11
O co chodzi z tym lacznikiem co to jest?
popatrz w lustro , to jest ten łącznik

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#18
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 21:12
O co chodzi z tym lacznikiem co to jest?
rusz wyobraźnia

195/65/15
o te to normalnie zjarasz
spróbuj tak - bujnij go delikatnie na wstecznym (wolniutko bardzo - tak by się tylko toczył) wrzuć jedynkę i strzel przy ok 5 tys obrotów
#19
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 21:14
popatrz w lustro , to jest ten łącznik
:pokoj:


No sprobuje zobacze czy sie da.rusz wyobraźnia
o te to normalnie zjarasz
spróbuj tak - bujnij go delikatnie na wstecznym (wolniutko bardzo - tak by się tylko toczył) wrzuć jedynkę i strzel przy ok 5 tys obrotów
Lacznik dobre:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
#20
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2010 - 21:32
No sprobuje zobacze czy sie da.
Uważaj żebyś przypadkowo dyferencjału nie zgubił...



Uwierz, zdarza się. Może nie dosłownie ale mi już jeden padł

Pozdro dla DRIFTERÓW :jump: