

turbo napędzane paskiem wieloklinowym
#1
OFFLINE
Napisany 31 października 2010 - 11:07
#2
OFFLINE
Napisany 31 października 2010 - 11:16
#3
OFFLINE
Napisany 31 października 2010 - 11:19
http://www.technikaj...or_vs_turbo.jpg takie cuś chodzi o maszynkę po lewej
dosyć podobne, od czego to, albo czy to seryjnie montują?
#4
OFFLINE
Napisany 31 października 2010 - 22:26
#5
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 10:14
w mietku jest kompresor śrubowy a nie sprężarka odśrodkowa, jest to całkiem inne rozwiązanie, to co pokazałem to jakiś gadżet tuningowy nie pochodzi z konkretnego auta. A tak to wygląda w MercedesieZ tego co wiem to na pewno w mercedesach
http://c15.wrzuta.pl...86a5/kompresor?
#6
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 10:48


#7
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 11:20
Jak masz turbo diesla to lepiej mu zmienić softa/chipa, ale w jakiejś dobrej firmie gdzie potwierdzą Ci wyniki na hamowni...
#8
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 13:24
#9
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 13:36
#10
OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 17:19
tu by zdal egzamin uklad twin mala turbina dmucha od poczatku a duza pozniej
tu masz racje, ale dokonać przeróbki na twin turbo wydaje się bardziej skomplikowane, gdyż trzeba ingerować w układ wydechowy i ssący, a w przypadku turbo z napędem mech. tylko w układ ssący oraz przerobić układ napędu paska wielorowkowego.