

silnik
#1
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2007 - 21:42
#2
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2007 - 09:01
piszesz ze nic nie dymi...., na zimno też?
a w płynie chłodniczym się nie pojawia??
Food&Fire Manager
#3
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2007 - 09:21
No wlasnie na zimno nie dymi , a plynie chlodniczym tez nic nie zauwazylem, nawet specjal;nie spuscilem stary i wlalem czysta wode.spotkałem się z wieloma opiniami że te silniki 2.0 8v poprostu biorą trochę oleju (jak wszystkie zresztą), aczkolwiek 0,5l/1000 km wydaje mi się trochę za dużo...
piszesz ze nic nie dymi...., na zimno też?
a w płynie chłodniczym się nie pojawi a??
#4
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2007 - 10:26
No wlasnie na zimno nie dymi , a plynie chlodniczym tez nic nie zauwazylem, nawet specjal;nie spuscilem stary i wlalem czysta wode.
a nie leci z niego gdzieś??
przy pewnych przebiegach każdy silnik może lekko pociec... sprawdź kapę zaworową (uszczelka kapy), szczególnie tam gdzie nie widać i łączenie silnika ze skrzynią biegów (seemering wału korbowego tył). Tam lubi lecieć...
Na tym kończą się moje pomysły... :neutral:
Food&Fire Manager
#5
OFFLINE
Napisany 02 maja 2007 - 16:54
#6
OFFLINE
Napisany 02 maja 2007 - 18:21
#7
OFFLINE
Napisany 02 maja 2007 - 18:56
#8
OFFLINE
Napisany 02 maja 2007 - 19:23
mam sciagnieta instrukcje obslugi po polsku i nie moge tego nigdzie znalezc
strona 157 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
#9
OFFLINE
Napisany 03 maja 2007 - 11:33
A ile wynosi norma spalania oleju? Może 0,7 l/1000km?..... Poczytajcie w instrukcji obsługi.
tak ale ten wpis to zabezpieczenie producenta zeby sie wymigac od gwarancji. bo to nei jest normalne spalanie oleju
#10
OFFLINE
Napisany 12 maja 2007 - 14:14
Najprawdopodobniej trzeba uszczelnić zawory. To tyle.
Nagłośnienie:
Wzmak - JBL DECADE DA3504
Bass - HERTZ DS 250
Scena - Tonsil
Żródło dzwięku - PIONEER DEH-6000UB
...i to wystarcza

#11
OFFLINE
Napisany 12 maja 2007 - 20:14
#12
OFFLINE
Napisany 13 maja 2007 - 10:27
U mnie przy 2.0 16V też kopci i na zimnym i na ciepłym.
Najprawdopodobniej trzeba uszczelnić zawory. To tyle.
U mnie z kolei tylko przy cieplym przykapca i co dziwne bardziej na wolnych obrotach
