

Jakie wtryskiwacze do stag?
#1
OFFLINE
Napisany 27 października 2010 - 21:19
zdecydowałem się na montaż gazu do mojej Omegi 2.o; firma w której będę montował instalację sugeruje STAG + wtryskiwacze VALVEK. Mają dwa rodzaje wtryskiwaczy tej firmy. Jedne są tańsze a drugie lepsze. Różnica 200 zł. Proszę o podpowiedź.
#2
OFFLINE
Napisany 27 października 2010 - 21:48
Jeśli chcesz mieć bezproblemową instalację odezwij się na PW

#3
OFFLINE
Napisany 27 października 2010 - 21:55
#4
OFFLINE
Napisany 28 października 2010 - 22:20
półsekwencja zdaje sięfull grupa

święta prawda a wg mojej wiedzy na pewno nie + skrzynia automat a kto wie, czy nie kombi.Alaska raczej nie da rady
Domyślam się, że podział na te Valteki to wg typów:
-Zółte (1Ohm), szare (2Ohm) i czerwone (3Ohm) Valteki V30 nie dadzą rady klik

-Czerwone (2,5Ohm) Valteki V34 szybciej, nie miałem okazji stosować, ale jak go zachwalają, że dorównuje Matrixom (i ta cena +200zł by się zgadzała) to kto wie klik

-Matrix, Hana - bierz śmiało.
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 31 października 2010 - 00:41
#7
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2010 - 20:41
Jak sądzicie, co wybrać? Pomóżcie!
#8
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2010 - 21:20
To zapewne w Twoim przypadku chodziło o Valtek V30. "V"-ka działać będzie i na Valtekach V30 i MagicJet-ach, poprawnie, aczkolwiek wybór MagicJetów będzie skutkował dużo większą precyzja już od samego początku i dłużej - owa precyzja - będzie oszczędzała podczas jazdy. Jednakże, wybór MagicJet oznacza, że musisz stosować lepszej jakości filtry bibułowo-poliestrowe, poliestrowe bądź "hit sezonu" filtry z wkładem z włókna szklanego. Valteki będą mniej wybredne co do filtrów, ale ich wydatek może być nierówny od chwili montażu a wraz z przebiegiem różnice wydatków każdej sekcji wtryskiwaczy będą się powiększać. Moim zdaniem: wybierz MagicJet.W grę wchodzą Valteki, albo Magic Jety. Są w tej samej cenie,
#9
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2010 - 21:27
#10
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2010 - 23:55

#11
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 11:59
Myślę, że nie jest to jakaś straszna różnica i nie warto oszczędzać, zważywszy na to, że wymienia się je pewnie nie za często.
#12
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 15:14

#13
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 18:34
Dwa napewno: filtr fazy ciekłej, bibułowy, na rurce przed parownikiem oraz filtr fazy lotnej, przed listwami wtryskowymi. Są różne rodzaje, jedne mają jedno wejście i jedno wyjście "I", inne są w układzie "Y" jedno wejście dwa wyjścia a jeszcze inne "X" dwa wejścia, dwa wyjścia. Jeśli będziesz miał mosiężny rozdzielacz to możesz mieć dwa filtry "I" za rozdzielaczem albo jeden filtr "i" przed rozdzielaczem - wszystko to zależne jest od kunsztu montera.Czyli rozumiem, że będę miał 3 filtry
układ wtrysku gazu miałeś w silniku z jednopunktowym wtryskiem?? Nie mówię, że niemożna, choć tam wtrysk benzyny na wolnych to 2ms więc faktycznie wolny wtryskiwacz gazu by sie nie nadawał. Ciekawi mnie też jaki wtryskiwacz obsłużyłby taki silnik?? Ja do takiego silniczka wstawiałem BingoM, II generację, bo poprzedni właściciel auta wstawił BRC II gen. ale nie spisywało się.miałem firme VALTEC kiedyś w Passacie B3 w silniku 1,8 ABS(monowtrysk),
#14
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 19:50
układ wtrysku gazu miałeś w silniku z jednopunktowym wtryskiem?? Nie mówię, że niemożna, choć tam wtrysk benzyny na wolnych to 2ms więc faktycznie wolny wtryskiwacz gazu by sie nie nadawał. Ciekawi mnie też jaki wtryskiwacz obsłużyłby taki silnik?? Ja do takiego silniczka wstawiałem BingoM, II generację, bo poprzedni właściciel auta wstawił BRC II gen. ale nie spisywało się.
właśnie taka instalacje miałem...chociaż ten Passat to całkiem inna bajka tam wszystko było kombinowane
#15
OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 22:58
#16
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 02:25
Tak powinno być, tak twierdzi każdy, kto wie jak się zareklamować. Auto może być o maksymalnie 5% słabsze niż na benzynie i spalać do 20% skrajnie 30% więcej gazu niż benzyny w L/100km.że nie ma być prawa czuć, czy auto chodzi na benzynie, czy gazie.
Trzymamy kciuki.
#17
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 21:05
Noszę się z zamiarem założenia gazu do mojej omegi. Jest to 2.2 16v 99r. Byłem u gazownika i proponuje mi stag 4. Do tego valteki i reduktor zavoli s. cana 2 tysie. Pytałem czy podpina się pod obydwie sondy to mi powiedział że nie ma takiej potrzeby przy stag 4. co sądzicie?
#18
OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2010 - 22:51
Stag 4 to unowocześniona wersja Staga300, bez funkcji dodatkowych korekcji od temperatury i obrotów (względem Staga300 plus), równie dobrze można by nową 200 wrzucić i jeszcze taniej-jeśli gazownik zakłada, że z tych korekt nie będzie użytku.stag 4. Do tego valteki i reduktor zavoli s. cana 2 tysie. Pytałem czy podpina się pod obydwie sondy to mi powiedział że nie ma takiej potrzeby przy stag 4. co sądzicie?
Zavoli Zeta N AC Białystok zaleca do 150KM, jak S-ka (do 200KM) wyrobi na najniższym ciśnieniu to nie ma sprawy, może być.
Valteki to już te nowsze V34 bym wziął albo MagicJet. "Klasyczne" Valteki V30 powoli powinny odchodzić do "lamusa" techniki LPG.
Masz dwie sondy, ta za katalizatorem nie musi być podłączona do Staga, bo i po co oglądać ciągle 0,7V - to jest sonda diagnostyczna; ta przed katalizatorem powinna być podłączona co najmniej do chwili wystrojenia instalacji, potem, jeśli nie wprowadza zakłuceń w odczyt sondy przez sterownik benzyny może pozostać podłączona, jeśli są jakiekolwiek błędne odczyty też można odłączyć (bywają przypadki, że trzeba). Sondy służą do wizualizacji, kontroli mieszanki ale sam Stag od nich nie wprowadza żadnych korekt.
#19
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2010 - 08:43
Witam kolegów.
Noszę się z zamiarem założenia gazu do mojej omegi. Jest to 2.2 16v 99r. Byłem u gazownika i proponuje mi stag 4. Do tego valteki i reduktor zavoli s. cana 2 tysie. Pytałem czy podpina się pod obydwie sondy to mi powiedział że nie ma takiej potrzeby przy stag 4. co sądzicie?
Ja mam stag-4 + zavoli zeta N + MagicJet. Chodzi dobrze, nie ma problemów. Przejechane ponad 20 tyś. na instalacji. Zapłaciłem 2250 PLN (butla w kole).Podpięta jest tylko sonda przed katalizatorem (regulacyjna). Z perspektywy czasu, jeśli bym jeszcze raz montował dałbym chyba Stag 300-4 Plus, daje więcej możliwości. Wtryski też nie wiem czy dałbym MagicJet, bo jest opinia, że trochę teraz są gorsze niż na początku. Może jakieś Matrixy bym dał. Ogólnie to ciężko się zdecydować przed montażem, zawsze by się coś chciało zmienić jak sie trochę pojeździ.
#20
OFFLINE
Napisany 30 grudnia 2010 - 10:18
Więc będę się umawiał z gościem na montaż to będę wiedział jak z nim rozmawiał żeby mi nie wsadził barachła i dobrze to zamontował.
A dla Was wszystkiego najlepszego w niedługim przyszłym roku
