Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Z gazu na benzyne - tylko do 4000 tys obrotów i inny mały problem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mucha757

mucha757
  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2010
  • Skąd: Zbąszynek

Napisany 19 października 2010 - 19:35

Witam. Mam problem z moją omegą jestem tu początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Problem wygląda następująco : Odpalam auto na benzynie silnik chodzi ładnie równo jeździ też bez problemu po przełączeniu na gaz silnik chodzi równo i jeździ też bez problemu i teraz wyłączając gaz po przełączeniu z powrotem na benzynę silnik kręci tylko do 4 tys obrotów a przy normalnej jeździe i wciśnięciu pedału gazu do oporu auto dławi się benzyną - pytanie czy to normalne ? Ponieważ po zgaszeniu i odpaleniu silnika na nowo na benzynie wszystko chodzi jak powinno. Drugi problem a zarazem pytanie mam takie : jaki czujnik może być zepsuty skoro przy 50 km\h obroty spadają w granicy 300 obrotów a od 80km\h i wyżej wciskając sprzęgło ( auto jedzie na luzie ) obroty spadają do 0 i silnik gaśnie. Tak tez ostatnio zrobiło mi się przy 150 i byłem lekko przerażony. ( tak wiem nie powinno się jeździć na luzie ale czasem to przeszkadza ) . Z góry dziękuję za odpowiedź. Miłego wieczoru

#2 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 19 października 2010 - 19:39

Jaka instalacja?Komp wtryski reduktor. Przydały by się screeny z programu.

#3 OFFLINE   mucha757

mucha757
  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2010
  • Skąd: Zbąszynek

Napisany 19 października 2010 - 19:44

Instalacja firmy STAKO
1. Reduktor ZAVOIL
2. Zawór gazowy ZAVOIL
3. Zbiornik Stako
4. Wielozawór TOMASETTO
5. Obudowa wielozaworu TOMASETTO
6. Układ elektroniczny KME BINGO S4

A tak dokładniej to o jaki program chodzi ? Podłączałem auto pod urządzenie do diagnostyki i w silniku nie ma żadnych błędów.

#4 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 19 października 2010 - 20:13

Aha, bingo S4 to druga generacja... Można próbować regulować, ale jak dla mnie instalacje podciśnieniowe przy wielopunktowym wtrysku benzyny to rzeźba w gównie.

Trzeba podjechać do jakiegoś gaziarza na regulację, może to być wszystko i nic.

#5 OFFLINE   mucha757

mucha757
  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2010
  • Skąd: Zbąszynek

Napisany 21 października 2010 - 19:09

A z tym gaśnięciem silnika powyżej 80km\h po wciśnięciu sprzęgła ? Jest jakiś czujnik odpowiadający za regulacje obrotami ?

#6 OFFLINE   honza

honza
  • 7 postów
  • Dołączył: 03-07-2010
  • Skąd: Jastrzębie Zdrój

Napisany 03 listopada 2010 - 09:54

przy 80km/h za dużo powietrza za mało paliwa i go dusi -jak koledzy piszą : wyregulować u mądrego gazownika

#7 OFFLINE   zielony000

zielony000
  • 14 postów
  • Dołączył: 14-03-2010
  • Skąd: Starogard Gd./Gdańsk

Napisany 12 listopada 2010 - 13:34

Cześć
na moje trzeba zobaczyć w którym miejscu łapie u Ciebie powietrze. objawy wskazują że im szybciej jedziesz tym jest gorzej. jeśli dostaje podmuchy pow. na zwykłej inst. gazowej to poprostu się dławi. (przykład dmuchnij w kuchenkę gazową jak jest odpalona) jeśli się mylę to mnie poprawcie. W hyundaiu miałem tak jak skręcałem w lewo, koło działało jak lej i dostawał za dużo pow.
pozdrawiam