Witam. Mam problem z moją omegą jestem tu początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Problem wygląda następująco : Odpalam auto na benzynie silnik chodzi ładnie równo jeździ też bez problemu po przełączeniu na gaz silnik chodzi równo i jeździ też bez problemu i teraz wyłączając gaz po przełączeniu z powrotem na benzynę silnik kręci tylko do 4 tys obrotów a przy normalnej jeździe i wciśnięciu pedału gazu do oporu auto dławi się benzyną - pytanie czy to normalne ? Ponieważ po zgaszeniu i odpaleniu silnika na nowo na benzynie wszystko chodzi jak powinno. Drugi problem a zarazem pytanie mam takie : jaki czujnik może być zepsuty skoro przy 50 km\h obroty spadają w granicy 300 obrotów a od 80km\h i wyżej wciskając sprzęgło ( auto jedzie na luzie ) obroty spadają do 0 i silnik gaśnie. Tak tez ostatnio zrobiło mi się przy 150 i byłem lekko przerażony. ( tak wiem nie powinno się jeździć na luzie ale czasem to przeszkadza ) . Z góry dziękuję za odpowiedź. Miłego wieczoru

Z gazu na benzyne - tylko do 4000 tys obrotów i inny mały problem
Rozpoczęte przez
mucha757
, 19 paź 2010, 19:35
6 odpowiedzi na ten temat
Napisany 19 października 2010 - 19:35
Napisany 19 października 2010 - 19:39
Jaka instalacja?Komp wtryski reduktor. Przydały by się screeny z programu.
Napisany 19 października 2010 - 19:44
Instalacja firmy STAKO
1. Reduktor ZAVOIL
2. Zawór gazowy ZAVOIL
3. Zbiornik Stako
4. Wielozawór TOMASETTO
5. Obudowa wielozaworu TOMASETTO
6. Układ elektroniczny KME BINGO S4
A tak dokładniej to o jaki program chodzi ? Podłączałem auto pod urządzenie do diagnostyki i w silniku nie ma żadnych błędów.
1. Reduktor ZAVOIL
2. Zawór gazowy ZAVOIL
3. Zbiornik Stako
4. Wielozawór TOMASETTO
5. Obudowa wielozaworu TOMASETTO
6. Układ elektroniczny KME BINGO S4
A tak dokładniej to o jaki program chodzi ? Podłączałem auto pod urządzenie do diagnostyki i w silniku nie ma żadnych błędów.
Napisany 19 października 2010 - 20:13