Witam. Mam problem z moją omegą jestem tu początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Problem wygląda następująco : Odpalam auto na benzynie silnik chodzi ładnie równo jeździ też bez problemu po przełączeniu na gaz silnik chodzi równo i jeździ też bez problemu i teraz wyłączając gaz po przełączeniu z powrotem na benzynę silnik kręci tylko do 4 tys obrotów a przy normalnej jeździe i wciśnięciu pedału gazu do oporu auto dławi się benzyną - pytanie czy to normalne ? Ponieważ po zgaszeniu i odpaleniu silnika na nowo na benzynie wszystko chodzi jak powinno. Drugi problem a zarazem pytanie mam takie : jaki czujnik może być zepsuty skoro przy 50 km\h obroty spadają w granicy 300 obrotów a od 80km\h i wyżej wciskając sprzęgło ( auto jedzie na luzie ) obroty spadają do 0 i silnik gaśnie. Tak tez ostatnio zrobiło mi się przy 150 i byłem lekko przerażony. ( tak wiem nie powinno się jeździć na luzie ale czasem to przeszkadza ) . Z góry dziękuję za odpowiedź. Miłego wieczoru


Z gazu na benzyne - tylko do 4000 tys obrotów i inny mały problem
Rozpoczęte przez
mucha757
, 19 paź 2010, 19:35
6 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 19:35
#2
OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 19:39
Jaka instalacja?Komp wtryski reduktor. Przydały by się screeny z programu.
#3
OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 19:44
Instalacja firmy STAKO
1. Reduktor ZAVOIL
2. Zawór gazowy ZAVOIL
3. Zbiornik Stako
4. Wielozawór TOMASETTO
5. Obudowa wielozaworu TOMASETTO
6. Układ elektroniczny KME BINGO S4
A tak dokładniej to o jaki program chodzi ? Podłączałem auto pod urządzenie do diagnostyki i w silniku nie ma żadnych błędów.
1. Reduktor ZAVOIL
2. Zawór gazowy ZAVOIL
3. Zbiornik Stako
4. Wielozawór TOMASETTO
5. Obudowa wielozaworu TOMASETTO
6. Układ elektroniczny KME BINGO S4
A tak dokładniej to o jaki program chodzi ? Podłączałem auto pod urządzenie do diagnostyki i w silniku nie ma żadnych błędów.
#4
OFFLINE
Napisany 19 października 2010 - 20:13
Aha, bingo S4 to druga generacja... Można próbować regulować, ale jak dla mnie instalacje podciśnieniowe przy wielopunktowym wtrysku benzyny to rzeźba w gównie.
Trzeba podjechać do jakiegoś gaziarza na regulację, może to być wszystko i nic.
Trzeba podjechać do jakiegoś gaziarza na regulację, może to być wszystko i nic.
#5
OFFLINE
Napisany 21 października 2010 - 19:09
A z tym gaśnięciem silnika powyżej 80km\h po wciśnięciu sprzęgła ? Jest jakiś czujnik odpowiadający za regulacje obrotami ?
#6
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2010 - 09:54
przy 80km/h za dużo powietrza za mało paliwa i go dusi -jak koledzy piszą : wyregulować u mądrego gazownika
#7
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2010 - 13:34
Cześć
na moje trzeba zobaczyć w którym miejscu łapie u Ciebie powietrze. objawy wskazują że im szybciej jedziesz tym jest gorzej. jeśli dostaje podmuchy pow. na zwykłej inst. gazowej to poprostu się dławi. (przykład dmuchnij w kuchenkę gazową jak jest odpalona) jeśli się mylę to mnie poprawcie. W hyundaiu miałem tak jak skręcałem w lewo, koło działało jak lej i dostawał za dużo pow.
pozdrawiam
na moje trzeba zobaczyć w którym miejscu łapie u Ciebie powietrze. objawy wskazują że im szybciej jedziesz tym jest gorzej. jeśli dostaje podmuchy pow. na zwykłej inst. gazowej to poprostu się dławi. (przykład dmuchnij w kuchenkę gazową jak jest odpalona) jeśli się mylę to mnie poprawcie. W hyundaiu miałem tak jak skręcałem w lewo, koło działało jak lej i dostawał za dużo pow.
pozdrawiam