System ESP i włącznik - Omega B sedan 2.0 dti
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
#23 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 14:51
Czyli lepiej w zimie nie wyjeżdżać...
dlaczego?? Jeżeli posiadasz taki element jak mózg i połączony jest ze zdrowym rozsądkiem to jak najbardziej możesz wyjeżdżać aaaaaaa, i najważniejsze, tych dwóch elementów jeszcze trzeba używać
#24 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 15:44
Czyli lepiej w zimie nie wyjeżdżać...
I oby jak najwięcej tak kombinowało
Wtedy mam luźniej na drodze
#25 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 18:05
przyhamowuje - sprawdzone
nie wierzysz - jak spadnie śnieg to daj jej ostro po garach i po chwili dotknij tylnych tarcz. Tylko uważaj by się nie poparzyć. Zresztą m.in. dlatego zaczęto w mocniejszych omegach montować wentylowane tylne tarcze
Potwierdzam - sprawdzone przychamowywuje a największa frajda jest na zakrętach mimo śniegu normalnie można pedał gazu mocno wciskać a i tak się "tyłek" nie uślizguje oczywiście nie ma co przesadzać bo tarcz szkoda a co do ESP też sprawdzone działa gwałtownie ale skutecznie zastanawiam się nad jednym czy jak się zdaży kiedyś że jadnak zarzuci to czy wskazane jest kontrować kierownicą tak jak w samochodach bez ESP jak "tyłek" uciekała to od razu kierownicą kontra i było ok.Czy nic nie robić ??
#26 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 18:25
#27 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 20:09
Popieram JJdzej-a..... dlatemu ja w te zime nie wyjezdzamI oby jak najwięcej tak kombinowałoCzyli lepiej w zimie nie wyjeżdżać...
Wtedy mam luźniej na drodze
Stanley... lepiej po prostu jechac na plac i pocwiczyc, niz ufac tym systemom. Doswiadczenia nic nie zastapi. Aaa.. i gwaltowne zdjecie gazu rowniez nie jest dobre. Co do wjazdu na podworko, to sprobuj tylem
Frajda?? WTF?największa frajda jest na zakrętach mimo śniegu normalnie można pedał gazu mocno wciskać a i tak się "tyłek" nie uślizguje
Wtedy nalezy zmienic auto na FWD. Sorry, ale NMSP.zastanawiam się nad jednym czy jak się zdaży kiedyś że jadnak zarzuci to czy wskazane jest kontrować kierownicą tak jak w samochodach bez ESP jak "tyłek" uciekała to od razu kierownicą kontra i było ok.Czy nic nie robić
#28 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 20:57
i tak jak masz ESP to jest czujnik obrotu kierowajki także sterownik się dostosuje i zrobi co trzebaastanawiam się nad jednym czy jak się zdaży kiedyś że jadnak zarzuci to czy wskazane jest kontrować kierownicą tak jak w samochodach bez ESP jak "tyłek" uciekała to od razu kierownicą kontra i było ok.Czy nic nie robić
#29 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 21:43
a no chodzi o to że piszemy o TC i ESP i dlatego jest frajda że działa elegancko , a jak chce bokiem na zakrętach latać to sobie wyłączam i dopiero jest odlot.Frajda WTF?
jeju mam auto z ESP i tylko zapytałem nie wiem czy masz w swoim jak byś miał to zastanawiał byś się szczególnie przy tej pogodzie jak system elegancko koryguje tor jazdy i czy odruchowo kontrować.Wtedy nalezy zmienic auto na FWD. Sorry, ale NMSP.
pewnie masz racje bo dzieje się to agresywnie ale skutecznie przy ostrych zakrętach nawet bez garowania tylko sam skręt.i tak jak masz ESP to jest czujnik obrotu kierowajki także sterownik się dostosuje i zrobi co trzeba