Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

System ESP i włącznik - Omega B sedan 2.0 dti


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
28 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Batervit

Batervit

    Mów mi Bercik

  • 203 postów
  • Dołączył: 04-02-2010
  • Skąd: Żukowo

Napisany 30 listopada 2010 - 12:46

Fakt,nie spojrzałem na silnik.

#22 OFFLINE   Stanlay

Stanlay
  • 25 postów
  • Dołączył: 13-10-2010
  • Skąd: Żary

Napisany 30 listopada 2010 - 14:48

Czyli lepiej w zimie nie wyjeżdżać...

#23 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 listopada 2010 - 14:51

Czyli lepiej w zimie nie wyjeżdżać...


dlaczego?? Jeżeli posiadasz taki element jak mózg i połączony jest ze zdrowym rozsądkiem to jak najbardziej możesz wyjeżdżać ;) aaaaaaa, i najważniejsze, tych dwóch elementów jeszcze trzeba używać :D

#24 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 listopada 2010 - 15:44

Czyli lepiej w zimie nie wyjeżdżać...


I oby jak najwięcej tak kombinowało
Wtedy mam luźniej na drodze

#25 OFFLINE   Marcin2013

Marcin2013

    Obecnie A8 4.2

  • 439 postów
  • Dołączył: 22-04-2010
  • Skąd: Katowice

Napisany 30 listopada 2010 - 18:05

przyhamowuje - sprawdzone
nie wierzysz - jak spadnie śnieg to daj jej ostro po garach i po chwili dotknij tylnych tarcz. Tylko uważaj by się nie poparzyć. Zresztą m.in. dlatego zaczęto w mocniejszych omegach montować wentylowane tylne tarcze


Potwierdzam - sprawdzone przychamowywuje a największa frajda jest na zakrętach mimo śniegu normalnie można pedał gazu mocno wciskać a i tak się "tyłek" nie uślizguje oczywiście nie ma co przesadzać bo tarcz szkoda a co do ESP też sprawdzone działa gwałtownie ale skutecznie zastanawiam się nad jednym czy jak się zdaży kiedyś że jadnak zarzuci to czy wskazane jest kontrować kierownicą tak jak w samochodach bez ESP jak "tyłek" uciekała to od razu kierownicą kontra i było ok.Czy nic nie robić ??

#26 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 listopada 2010 - 18:25

Kierować tak żeby było dobrze, jest system co sam może kontrować ale robi to do pewnych granic, omega tego nie posiada.

#27 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 listopada 2010 - 20:09

Czyli lepiej w zimie nie wyjeżdżać...

I oby jak najwięcej tak kombinowało
Wtedy mam luźniej na drodze

Popieram JJdzej-a..... dlatemu ja w te zime nie wyjezdzam :D

Stanley... lepiej po prostu jechac na plac i pocwiczyc, niz ufac tym systemom. Doswiadczenia nic nie zastapi. Aaa.. i gwaltowne zdjecie gazu rowniez nie jest dobre. Co do wjazdu na podworko, to sprobuj tylem :)

największa frajda jest na zakrętach mimo śniegu normalnie można pedał gazu mocno wciskać a i tak się "tyłek" nie uślizguje

Frajda?? WTF?

zastanawiam się nad jednym czy jak się zdaży kiedyś że jadnak zarzuci to czy wskazane jest kontrować kierownicą tak jak w samochodach bez ESP jak "tyłek" uciekała to od razu kierownicą kontra i było ok.Czy nic nie robić

Wtedy nalezy zmienic auto na FWD. Sorry, ale NMSP.

#28 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 listopada 2010 - 20:57

astanawiam się nad jednym czy jak się zdaży kiedyś że jadnak zarzuci to czy wskazane jest kontrować kierownicą tak jak w samochodach bez ESP jak "tyłek" uciekała to od razu kierownicą kontra i było ok.Czy nic nie robić

i tak jak masz ESP to jest czujnik obrotu kierowajki także sterownik się dostosuje i zrobi co trzeba

#29 OFFLINE   Marcin2013

Marcin2013

    Obecnie A8 4.2

  • 439 postów
  • Dołączył: 22-04-2010
  • Skąd: Katowice

Napisany 01 grudnia 2010 - 21:43

Frajda WTF?

a no chodzi o to że piszemy o TC i ESP i dlatego jest frajda że działa elegancko , a jak chce bokiem na zakrętach latać to sobie wyłączam i dopiero jest odlot.

Wtedy nalezy zmienic auto na FWD. Sorry, ale NMSP.

jeju mam auto z ESP i tylko zapytałem nie wiem czy masz w swoim jak byś miał to zastanawiał byś się szczególnie przy tej pogodzie jak system elegancko koryguje tor jazdy i czy odruchowo kontrować.

i tak jak masz ESP to jest czujnik obrotu kierowajki także sterownik się dostosuje i zrobi co trzeba

pewnie masz racje bo dzieje się to agresywnie ale skutecznie przy ostrych zakrętach nawet bez garowania tylko sam skręt.