Błędne wyliczenie zniżek przy OC.
#1 OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 22:31
Znajomy nie posiada zniżek.Kupił auto i chce je ubezpieczyć.
Zadzwonił do TU,zrobiono mu wyliczenie składki rocznej i w mailu dostał wyliczenie z uznaniem zniżek w wysokości -60%
Czy myślicie,ze przez taki błąd konsultanta może on kiedyś ponieść jakieś konsekwencje.
Ja jestem za tym,żeby chyba dzwonić i wyjaśniać.Jak Wy sądzicie??
#2 OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 10:55
#3 OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 13:18
#4 OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 13:32
Ale kolega jeszcze nie ubezpieczył tylko na razie mu wyliczyli informacyjnie tak?
Tak,a polisa ma być w Link4.Otrzymał na maila Ofertę Polisy,z wszystkimi danymi jego i auta.Taki standard jak przysyłają.
Jak dają to trzeba brać i zamiast sie martwić zaoszczędzic pare groszy
No niby tak,i to raczej ładne parę groszy:)
Ale wiesz,kolega boi się trochę tego,że gdyby kiedyś miał jakieś zdarzenie,a ktoś doszedłby,że wcześniej nie ubezpieczał auta,to pomimo tego,że to nie on wprowadził kogoś w błąd,mógłby ponosić tego konsekwencje.
#5 OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 19:23
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#6 OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 20:55
kumpel miał tak samo , 60% na dzień dobry link4 , ale to dotyczy tylko tych co pierwszy raz auto ubezpieczają
Poważnie??
#7 OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 21:09
no poważnie
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#8 OFFLINE
Napisany 13 października 2010 - 21:14
no poważnie
Dzięki Kocyk:)
Właśnie na tą stronkę spojrzałem i coś jest na rzeczy
http://www.link4.pl/...lient-nasz-pan/
#9 OFFLINE
Napisany 30 listopada 2010 - 15:50
W odpowiedzi na pytanie chciałem powiedzieć, że za przyjęcie źle wyliczonej składki ubezpieczeniowej nic nikomu nie grozi. Jedyne co może się wydarzyć to po wypadku z Twojej winy ubezpieczalnia może się czegoś dopatrzeć i wówczas poprosi Cię o uregulowanie różnicy uzasadniając fakt pomyłką Twoją lub ich. Z resztą ubezpieczany nie musi się orientować się w jakis sposób odbywa się naliczanie zniżek, mogło mu się coś wydawać, mógł się pomylić.
Także potwierdzam, nie przejmować się jeździć.
#10 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2010 - 10:05
Pzdr,
#11 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2010 - 17:46
A i koledzy "brac kiedy dają" - pamiętajcie że na każdej polisie, na każdym wniosku podpisujecie oświadczenia, nie myslcie że TU to tempaki i się nie zabezpieczają.
#12 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2010 - 11:03
Nietylko LINK4 daje odrazu 60% zniżki, Warta od czerwca stosuje równiez indywidualny system naliczania zniżek, trzeba pamiętać aby podać wszystkie dane zgodnie z prawdą, rozmowy są nagrywane więc potem zawsze można zarządac ich odsłuchania.
A i koledzy "brac kiedy dają" - pamiętajcie że na każdej polisie, na każdym wniosku podpisujecie oświadczenia, nie myslcie że TU to tempaki i się nie zabezpieczają.
Tak rozmowy rzeczywiście są nagrywane, ale odnalezienie konkretnej rozmowy to juz nie jest taka prosta sprawa i nie zawsze się udaje (czasem jest to na korzyść TU a czasem na korzyść klienta ). A rządąć to oczywiście sobie można.
Oczywiście że się zabezoieczają ale nie na wszystko da się zabezpieczyć po pierwsze i agenci i konsultanci z directów to tylko ludzie, często dopiero zaczynający pracę i popełniający błędy.
Po drugie co powiesz o kalkulatorach internetowych gdzie też możesz kupić polisę nie wszystko jest tak dokładnie opisane zawsze możan się pomylić lub źle zinterpretować.
A po trzecie najważniejsze w najgorszym wypadku gdyby w ciągu 12 miesięcy wyszedł na jaw błąd to zapłacisz tyle ile i tak musialbyś zapłacić bez zniżek których przecież nie masz, a poźniej to polis kontynuowanych nikt już wogóle nie weryfikuje.
#13 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2010 - 13:01
Tak rozmowy rzeczywiście są nagrywane, ale odnalezienie konkretnej rozmowy to juz nie jest taka prosta sprawa i nie zawsze się udaje (czasem jest to na korzyść TU a czasem na korzyść klienta ). A rządąć to oczywiście sobie można.
Pierwszy raz się chyba z Tobą zgodzę
Oczywiście że się zabezoieczają ale nie na wszystko da się zabezpieczyć po pierwsze i agenci i konsultanci z directów to tylko ludzie, często dopiero zaczynający pracę i popełniający błędy.
Po drugie co powiesz o kalkulatorach internetowych gdzie też możesz kupić polisę nie wszystko jest tak dokładnie opisane zawsze możan się pomylić lub źle zinterpretować.
A po trzecie najważniejsze w najgorszym wypadku gdyby w ciągu 12 miesięcy wyszedł na jaw błąd to zapłacisz tyle ile i tak musialbyś zapłacić bez zniżek których przecież nie masz, a poźniej to polis kontynuowanych nikt już wogóle nie weryfikuje.
OO a może nawet i drugi raz się z Toba zgodzę, oczywiście, że wszędzie można popełnić błąd kwestia tego kto potem za ten błąd płaci, bo napewno nie TU, niestety ale klient.
#14 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2010 - 13:46
trzeba pamiętać aby podać wszystkie dane
zgodnie z prawdą
I tak też było:)
Pytali ile lat się prowadzi auto,od ilu prawko,czy było się współwłaścicielem itp itd.
W każdym bądź razie naliczone 60%.
#15 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2010 - 13:56
I tak też było:)
Pytali ile lat się prowadzi auto,od ilu prawko,czy było się współwłaścicielem itp itd.
W każdym bądź razie naliczone 60%.
No to bardzo dobrze.