

Dziura w tłoku i co dalej?
#1
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 21:06
PRoszę o opinie co wy na to czy lepiej kupić drugi czy tego reanimować. PRzebieg po remoncie 100 tys.
#2
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 21:08
PRoszę o opinie co wy na to czy lepiej kupić drugi czy tego reanimować
ja na twoim miejscu bym kupil drugi.
#3
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 21:46
#4
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 23:49
a tak przy okazji dość szybko Ci się silnik sypnął jak tylko 100tyś po remoncie
#5
OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 09:29
co do pierwszego postu zdecydowanie "nowy silnik" co do sprężania prawidłowo jest to 10,8 i tak być powinno już ok 10 będzie znaczyło że się też silnik kończy i jak będzie powyżej to samo bo znaczy że olej już uszczelnia
a tak przy okazji dość szybko Ci się silnik sypnął jak tylko 100tyś po remoncie
prosze nie wprowadzac ludzi w błąd cos gdzies syszales, ale chyba za malo
dlaczego przy liczbie 10,8 nie podales jednostki?? bo nie ma??
10,8 to stopien sprezania i sie do konca zycia silnika (teoretycznie) nie zmienia
cisnienie w cylindrach 1,4-1,7 MPa roznica miedzy cylindrami nie powina przekraczac 0,1 MPa
stopień sprężania to nie to samo co ciśnienie sprężania
#6
OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 09:49
Jeszcze raz sorki za zamieszanie.