

Brak kompresji na 3 i 4 cylindrze
#1
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:00
#2
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:06
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#3
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:13
Przedmuch pomiędzy 3 i 4 cylindrem.
Ja miałem coś takiego 2 lata temu, tylko że u mnie był przedmuch między 1 i 2 cylindrem.
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#4
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:15
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:18

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#7
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:24
#8
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:28
Co do kosztów, to Ci nie powiem, bo ja sobie sam ją wymieniłem.
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#9
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:29
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#10
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:40
#11
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 20:41
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#12
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 14:28
1. gniazda zaworów powypalane lub coś z samymi zaworami się stało
2. uszczelka pod głowicą (w sumie mało prawdopodobne)
3. gwinty w gnieździe świec się pozrywały lub świece są niedokręcone (sam osobiście w jednym z poprzednich aut miałem taki przypadek że po 2 tyg od wymiany świec u mechaniora na trasie wywaliło mi świece na zewnętrzną i auto chodziło jak traktor, jak ją delikatnie udało mi się wkręcić to dalej coś klekotało ale problem uciekł po dokręceniu świecy - u Ciebie jest to nierealne praktycznie bo kompresje na cylindrach mierzy się przecież używając odpowiedniego urządzenia [manometru] z wkręcaną końcówką właśnie w gniazdo świec i kręcąc rozrusznikiem)
4. pierścienie - żarłby olej w duuużych ilościach

#13
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 15:19
#14
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 21:10
Ogólnie to bez planowania i regeneracji gniazd się nie obeszło ale wyszło na dobre

#15
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 21:29
[B]
#16
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 09:23
LEAD a ile cie to wyniosło kosztowo w tamtym roku?
#17
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 12:56
#18
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 16:05
#19
OFFLINE
Napisany 23 października 2010 - 13:40
#20
OFFLINE
Napisany 24 października 2010 - 20:24