

gaśnie kiedy załącza się gaz??
#1
OFFLINE
Napisany 03 października 2010 - 10:33
Słuchajcie mam taki problem z Omką, gaśnie kiedy załącza się gaz. To znaczy jak jadę obroty powiedzmy 2500 to w momencie włączania gazu szarpie przez około 2sekundy ale kiedy jadę powiedzmy na luzie (dojazd do skrzyżowania) lub stoję obroty wtedy 600 to przy włączaniu się gazu samochód gaśnie.
O co chodzi?? Instalacja sekwencyjna, założona 2 miesiące temu, 3000km przejechane na gazie.
PS. problem jest poważny gdyż dzisiaj dojeżdżam do krzyżówki samochód gaśnie ani wspomaganie nie działa nic, samochód trzeba odpalać w "biegu'
Liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 03 października 2010 - 21:31

#3
OFFLINE
Napisany 04 października 2010 - 06:36
#4
OFFLINE
Napisany 04 października 2010 - 07:08
#5
OFFLINE
Napisany 04 października 2010 - 07:39
#6
OFFLINE
Napisany 04 października 2010 - 13:18
#7
OFFLINE
Napisany 05 października 2010 - 06:54
#8
OFFLINE
Napisany 05 października 2010 - 07:03
#9
OFFLINE
Napisany 05 października 2010 - 07:22
Pokaż chociaż te zdjęcia spod maski. A najlepiej było by prześledzić w programie co się dzieje w momencie przełączania.
#10
OFFLINE
Napisany 06 października 2010 - 18:44
#11
OFFLINE
Napisany 06 października 2010 - 19:20
#12
OFFLINE
Napisany 06 października 2010 - 20:26
#13
OFFLINE
Napisany 06 października 2010 - 20:33
#14
OFFLINE
Napisany 07 października 2010 - 14:40
cdn
#15
OFFLINE
Napisany 07 października 2010 - 19:47
#16
OFFLINE
Napisany 07 października 2010 - 20:40
#17
OFFLINE
Napisany 07 października 2010 - 22:23
1- Przestudiowałem, bo nie miałem na żywo styczności z AGISem, materiały techniczne i podtrzymuję swoją propozycję dysz wtryskiwaczy o rozmiarze 2,5mm (zalecany maks przez producenta AGIS) i ciśnieniu roboczym 1,1 bara. Sądzę, że (oby) tak, jak w opisie programu masz wtryskiwacze MagicJet - plus dla Ciebie i gazownika. Dalej nie wiem, jaki masz parownik.
2- Obrazek nr 4, mapowanie jest pusty. Co to oznacza?? AGIS po dobraniu komponentów, autokalibracji wymaga "mapowania"czyli zbierania wykresu funkcji długości czasów wtrysku od obciążenia - w tym przypadku podciśnienia w kolektorze ssącym silnika. Całkowity brak punktów u Ciebie oznacza, że takowe "Mapowanie" NIE BYŁO PRZEPROWADZONE, a więc i instalacja NIE JEST DOSTROJONA. Do przeprowadzenia "Mapowania" potrzebny jest - oprócz komputera, softu i interfejsu diagnostycznego - dodatkowy czujnik kalibracyjny/podciśnienia (kocham nowoczesne STAGI i DIEGO G3


3- Prosta droga do sukcesu: Mój punkt 1: dysze 2,5mm, 1,1 bara, dobry reduktor, właściwie wybrane czujniki temperatury i gazu, podłączona sonda lambda i wybrana jako 0-5V, ogólnie poprawny montaż -->rozgrzanie auta-->autokalibracja na biegu jałowym-->podłączenie czujnika kalibracyjnego i zbieranie mapek benzyny i gazu "Mapowanie" (bez lub z podłączonym laptopem wybrać w programie "Mapa rejestrowana w sterowniku" lub "Mapa rejestrowana w aplikacji") a następnie kliknięcie "Oblicz korekty" (nomen omen chyba to rozwiąże Twój problem z tytułu tematu) i zapisanie wyników kalibracji "Wpisz do urządzenia" co spowoduje dostrojenie instalacji.
Dorzucam info do poczytania do poduszki

#18
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 18:55
Nie wiem dlaczego, ale prosiłem Cię o zrzuty z "Parametry", "Ustawienia", "Mapa" tak, jakbyś miał Staga, mój błąd.
na ale ja mam staga, przynajmniej miałem mieć

#19
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 19:00
#20
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 19:11
Karpiol a z czystej ciekawości, to gdzie zakładałeś?
tam gdzie Ty w Broker
