

Problem z odpaleniem po wymianie rozrzadu
Rozpoczęte przez
lukaszrg
, 01 paź 2010, 18:15
9 odpowiedzi na ten temat
#1
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 18:15
W mojej omedze zostal zmieniony rozrzad i dwa zawory. wszystko poskrecalem do kupy no i kupa wyszla. Nie moze odpalic. Cos tam lapala ale nie poszla dalej. Byl u mnie komputerowiec i stwierdzil cos z czujnikiem polozenia walu i walkow rozrzadu. Tylko chodzi o to ze nie mam pojecia gdzie to szukac. Martwi mnie tez jedna luzna kostka ktora wystaje w okolicy podszybia kolo wtryskow. Probowalem na wszelkie sposoby i nigdzie nie dostaje i nie ma gdzie jej wpiac. Prosze o pomoc bo bez auta jak bez reki
#2
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 18:47
3 pinowa ? pewnie czujnika walu nie podpioles i dlatego nie odpalisz. sam czujnik masz kolo filtra oleju
#3
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 19:17
Własnie 2 pinowa. Moze to cos da kostka jest kolory czerwonego
#4
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 21:17
EVAP - masz na odmie za prawa glowica - nie ma nic wspolnego z odpalaniem
#5
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 21:25
no to jak nie ta kostka to raczej czujniki. Wału wiem gdzie juz szukac tylko gdzie jest od polozenia walku rozrzadu
#6
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 21:27
no to jak nie ta kostka to raczej czujniki. Wału wiem gdzie juz szukac tylko gdzie jest od polozenia walku rozrzadu
na glowicy 2-4-6 na samym przedzie przy obudowie rozrzadu
#7
OFFLINE
Napisany 02 października 2010 - 08:19
Czujnik znalazlem. Ale z racji tego ze mam 39 stopni goraczki to nei bardzo usmiecha mi sie zabawa przy tym aucie
Tak wiec zapytam jeszcze gdzie znajde wtyki ktore polaczyc trzeba do poprawnego dzialania tego oto czujnika
edit: Jak wyciagnac ten czujnik ?? trzyma mi cos na kablu i nie da sie nawet drgnac nim

edit: Jak wyciagnac ten czujnik ?? trzyma mi cos na kablu i nie da sie nawet drgnac nim
#8
OFFLINE
Napisany 04 października 2010 - 18:16
Panowie od czego jest ta kostka ze zdjecia ??

No i nastepne pytanie jak wydrzec czujnik polozenia wału. tam koło filtra oleju sa 2 metalowe rurki. Czy trzeba je najpierw odkrecac. Bo moj czojnik jest tak wepchany ze nie da sie nim ruszyc nawet. I czay konieczne jest podpinanie podcisnien do odpalenia tylko tak na probe??

No i nastepne pytanie jak wydrzec czujnik polozenia wału. tam koło filtra oleju sa 2 metalowe rurki. Czy trzeba je najpierw odkrecac. Bo moj czojnik jest tak wepchany ze nie da sie nim ruszyc nawet. I czay konieczne jest podpinanie podcisnien do odpalenia tylko tak na probe??
#9
OFFLINE
Napisany 04 października 2010 - 18:21
hmm - czy aby wątków nie pomyliłeś?? - bo ten traktuje o czymś zupełnie innym
mniejszy bałagan jest wtedy, gdy używamy wyszukiwarki - wierz mi :police:
mniejszy bałagan jest wtedy, gdy używamy wyszukiwarki - wierz mi :police:
#10
OFFLINE
Napisany 05 października 2010 - 12:43
pisze tu poniewaz wszystkie moje pytania zwiazane sa z tym tematem ,, Problem z opdaleniem po wymianie rozrzadu'' Nie chce nowy zakladac nowego tematu