Witam wszystkich
mam pytanie odnosnie sprzetu jaki stosowany jest przy recznym zbijaniu palet przemyslowych drewnianych. Jestem narazie zdecydowany odnosnie sprezarki na jakies 150/200 L ktora jest w stanie pompowac ok 300L na minute. Model mam juz tez jakis tam upatrzony. Docelowo ma ona obsluzyc ok 3-4 pistoletow z czym nie bedze zbyt duzego problemu. Linia produkcyjna bedzie na poczatku reczna, o lini automatycznej mysle dopiero od przyszlego roku. No ale przejdzmy do setna sprawy:
Gwoździarki (2-3 sztuki) , jaka firma ? na co zwracac uwage ? jak dobierac gwozdzie ktore za sprzedawane luzem ? jak jest z magazynkami ? jestem kompletnie zielony w temacie a sprzedawcy pottrafia tylka macic w glowie. Myslalem powazniej nad DEWALT-em, chociaz na inne tez mialem namiary itp.
Moze macie jakies doswiadczenia z laczeniem drewna za pomoca gwoździarek ? moze ktos z Was ma firme ktora zbija palety ? lub same spody ? kazda pomoc jest przezemnie na wage zlota.
ps. chetnie kupie takze uzywany sprzet.
dziekuje za jakiekolwiek info i pozdrawiam !

Produkcja palet przemyslowych drewnianych - pomoc
Rozpoczęte przez
bartas
, 24 kwi 2007, 11:06
6 odpowiedzi na ten temat
Napisany 24 kwietnia 2007 - 14:08
Mówisz o Paletach EURO czy o jakiś tandetach jednorazowych ?
Napisany 30 kwietnia 2007 - 17:11