
dodam ze chodzi o 2.0 16v z 96 roku
Napisany 22 kwietnia 2007 - 23:01
Napisany 23 kwietnia 2007 - 00:02
Napisany 23 kwietnia 2007 - 18:23
widocznie pierścionki już Ci poszły sie j...ć jeśli UPG i uszczelniacze na zaworach wyminione to nie zostaje nic innego jak te pierścienie no chyba że jeszcze blok pękł ale to bardzo mało prawdopodobne
pozdrawiam i współczuję bo nie stety koszta nie będą małe pewnie
Napisany 23 kwietnia 2007 - 20:15
Napisany 23 kwietnia 2007 - 20:31
słuchaj a jesteś pewien że ma przejechane 180 tys?? jeśli nie masz od pewnych rąk to książce nie wierz na 100% bo książke serwisową gotową do wpisów można podobno kupić za 150zł ale to tak na marginesie. Ale jeśli ma nawet te 180 tys to możliwe że poszły pierścionki może poprzedni właściciel go przegrzał kilka razy lub kiepski olej wlał lub nie wymieniał na czas i może poprostu sie zapiekły na tym cylindrze. najprościej zmierz ciśnienie na wszystkich cylindrach to powinno Ci wyjśc na tym garze mniejsza wartość (choć nie koniecznie bo mógł Ci sie zapiec tylko np zgarniający a uszczelniający moze być dobrze). A jesteś pewien że nie wali uszczelniaczami jest luz na prowadnicach zaworów i ogólnie wszystko sie wyrobiło na nawet nowy uszczelniacz nie trzyma. Ale zacznij od zmierzenia ciśnienia na cylindrach i daj znać co i jak ( jak nie masz ciśnieniomierza ( nie chodzi o tego do kół) to popytaj sie użytkowników tego forum z twojej okolicy może ktoś będzie miał)
pozdrawiam i życze powodzenia
Napisany 23 kwietnia 2007 - 21:15
Napisany 23 kwietnia 2007 - 21:15
Napisany 23 kwietnia 2007 - 21:48
Napisany 23 kwietnia 2007 - 22:27
Napisany 25 kwietnia 2007 - 21:34
Napisany 27 kwietnia 2007 - 18:35
Napisany 27 kwietnia 2007 - 21:14
Napisany 28 kwietnia 2007 - 11:01
tak, możesz go zatrzećmoga byc jakies powazne konsekwencje jezdzenia bez pracujacego jednego cylindra ??
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
Napisany 28 kwietnia 2007 - 14:55
Napisany 05 maja 2007 - 00:48