Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dziwny problem z LPG Stag 300


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 września 2010 - 13:06

Witam! :)

Moj kolega ma dość ciekawy problem :) Jego auto to OB 2.0 16 taka jak moja na stagu 300

Mianowicie, gdy włącza zapłon, przełącznik od gazu B/G wogóle nie działa dobpiero gdy zaczyna krecic rozrusznikiem kontrolka się zaczacza, ale miga, raz gasnie raz się włącza...auta nie idzie odpalić na benzynie, tzn wyjmując bezpieczniki od lpg wogóle nie ma oznak zycia - auto nie odpali, dopiero po włożeniu bezpieczników pod maską, świeci się dioda na przełączniku przytrzymuje guzik włączam zapłon i odpalam auto... innej opcji nie ma... ma ktoś pomysły czym się zająć..? <Myslę że to iż auto nie chodzi na benzynie ma coś związanego z tym, iż centralka od gazu nie chodzi na zapłonie, tylko dopieru przy kreceniu rozrusznikiem... :)

#2 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 24 września 2010 - 19:41

Witam! :)

Moj kolega ma dość ciekawy problem :) Jego auto to OB 2.0 16 taka jak moja na stagu 300

Mianowicie, gdy włącza zapłon, przełącznik od gazu B/G wogóle nie działa dobpiero gdy zaczyna krecic rozrusznikiem kontrolka się zaczacza, ale miga, raz gasnie raz się włącza...auta nie idzie odpalić na benzynie, tzn wyjmując bezpieczniki od lpg wogóle nie ma oznak zycia - auto nie odpali, dopiero po włożeniu bezpieczników pod maską, świeci się dioda na przełączniku przytrzymuje guzik włączam zapłon i odpalam auto... innej opcji nie ma... ma ktoś pomysły czym się zająć..? <Myslę że to iż auto nie chodzi na benzynie ma coś związanego z tym, iż centralka od gazu nie chodzi na zapłonie, tylko dopieru przy kreceniu rozrusznikiem... :)


wyglada to na uszkodzony przelacznik b/g w kabinie, mozna jeszcze zrobic w ten sposob ze zdjac kleme z akumulatora na kilka sekund i sprawdzic czy dziala jak ponno czasami ten zabieg pomaga

#3 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 września 2010 - 21:06

A może plus po stacyjce (załączenie Staga) wzięty z zasilania pompy paliwa, za przekaźnikiem pompy paliwa. Gdy kolega zaczyna kręcić rozrusznikiem lub/i motor zapali to pojawia się plus i Stag "ożywa". Zobacz, czy sekundę po załączeniu zapłonu centralka gazu załącza się a potem gaśnie - w rytm pracy pompy paliwa. Podejrzyj, czy jakiś kabelek nie jest dołączony do kabla czerwonego z niebieskim paskiem wychodzącego z różowego/fioletowego przekaźnika w trójkątnej skrzynce obok akumulatora. Takie podłączenie skutkuje tym, że diagnostykę LPG można praktycznie tylko przy pracującym silniku.