

Ciśnienie w układzie chłodzenia.
#1
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 20:29
Jak odkręcam korek ze zbiornika wyrównawczego nawet następnego dnia to jest duże ciśnienie i strzela,czy to jest normalne:confused: Czy korek powinien popuścić te ciśnnienie:confused:
#2
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 20:33
to bardzo dobrze,świadczy to o szczelnym układzieJak odkręcam korek ze zbiornika wyrównawczego nawet następnego dnia to jest duże ciśnienie
#3
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 07:04
#4
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 07:24
korek powinien upuscic zbyt duze cisnienie - jesli nie puszcza to moze miec walniety zaworek
Ja też tak myślę,jednak nie mam pewności więc zadałem pytanie. Moim zdaniem może to być przyczyną tych rozszczelnień. Może się jeszcze ktoś wypowie,są dwie odpowiedzi i każda mówi co innego.
#5
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 08:19
#6
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2013 - 16:09
Koledzy ile kosztuje prawdziwy oryginał GM? Robi w ogóle GM zawory? Lubię swoją omegę ale jak mam znowu zwalać dolot i podszybie to się we mnie gotuje... bo mimo dojścia i tak ciężko ściąga się te zapinki które nakłada się na rury włożone do zaworu.
#7
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2013 - 17:02
Ja płaciłem 120 za GM-aKoledzy ile kosztuje prawdziwy oryginał GM?
#8
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2013 - 17:52
Ja płaciłem 120 za GM-a
a ja tyle http://tablica.pl/of...ID5-IDup0J.html zrobilem juz 12000 i jest ok
#9
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2013 - 17:56
Wciskany musi się dac wcisnąć z wyczuwalnym oporem ale paznokciem musi dac się wcisnąć a "wyciągany" ma dac się lekko odciagnac palcami. U mnie zawor jest toprana i ze sprawnym korkiem wytrzymal do tej pory ponad 4,5 roku.W korku mam 2 otwory i nie wiem czy one są sprawne...
#10
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2013 - 20:21
W korku mam 2 otwory i nie wiem czy one są sprawne... 3 miesiące temu wymieniałem zawór trójdrożny, dziś znowu strzelił, dostaje furii jak mam go wymieniać. Trudno tym razem poprosiłem o coś lepszego niż wciskany mi zamiennik noname. Teraz wciśnięto mi droższy FEBI, nie wiem czy to zaliczać pod oryginał czy lepszy zamiennik. Inny sprzedawca znowu mówił że to nie wina słabych zamienników, tylko zbyt dużego ciśnienia w układzie chłodzenia, a zawór trójdrożny to najsłabsze ogniwo i przy zbyt dużym ciśnieniu dostaje po d*pie.
Koledzy ile kosztuje prawdziwy oryginał GM? Robi w ogóle GM zawory? Lubię swoją omegę ale jak mam znowu zwalać dolot i podszybie to się we mnie gotuje... bo mimo dojścia i tak ciężko ściąga się te zapinki które nakłada się na rury włożone do zaworu.
Zadzwoń albo podjedź do GSi na Kościelną i przedstawią ci wszystkie opcje


#11
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2013 - 23:20

miejmy nadzieje, że u Ciebie tylko korek jest walnięty
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#12
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2013 - 22:24

Smokebite a gdzie można sprawdzić CO2 w płynie chłodniczym? Teraz nie dokręcam mocno korka tak żeby nadmiar ciśnienia uchodził przez korek. Wymienię chłodnicę i będę wiedział co się u mnie święci.
#13
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2013 - 10:16
podzwoń u siebie po mechanikach, któryś napewno będzie to sprawdzałTuptus tego FEBI kupiłem właśnie na Kościelnej za 69zł a tu kolega podaje mi na tablicy 30zł za oryginał... normalnie można sobie w łeb strzelić kupię chyba 2 szt na zapas
Smokebite a gdzie można sprawdzić CO2 w płynie chłodniczym? Teraz nie dokręcam mocno korka tak żeby nadmiar ciśnienia uchodził przez korek. Wymienię chłodnicę i będę wiedział co się u mnie święci.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#14
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2014 - 18:23
Czy ten wybuch i wysokie cisnienie może być spowodowane nie przeczyszczonym układem?
Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich posiadaczy Omegi
#15
OFFLINE
Napisany 03 lipca 2014 - 18:39
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd