

katalizator w 2,2 16V
#1
OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 16:56
powiedzcie mi czy ktoś z Was zastępował go takim tłumikiem udającym katalizator - czy przy tym silniku można coś takiego zrobić?
przeglądając allegro nie trafiłem na takie zamiennik do tego silnika za to dużo było do 2,0 - czy to oznacza, że sie nie da?
spoglądanie ponad głowami niezorientowanych;
#2
OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 18:09
#3
OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 22:18

#4
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 05:38
spoglądanie ponad głowami niezorientowanych;
#5
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 06:31
W Twoim aucie są dwa katalizatory...
#6
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 06:50
A zadałeś sobie odrobinę trudu, żeby przeczytać wypowiedzi powyżej??
W Twoim aucie są dwa katalizatory...
a masz wyżej jasno napisane, że w tym konkretnie silniku są dwa katalizatory??
wypowiedź o 2 katach dotyczyła silników V6 - tak ja to przynajmniej odczytałem - a w pozostałych dotyczyła 2 sond
więc jak Twoja wypowiedź niczego sensownego nie wnosi to może sobie daruj bo jaki był jej sens??
spoglądanie ponad głowami niezorientowanych;
#7
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 09:05
w 2.2 są dwa katalizatory - jeden za drugim, tak jak opisałeś duży i mały i dodatkowo do każdego po sondzie lambda...
Co do V6 to z racji konstrukcji jeden katalizator obsługuje jedną głowicę.
#8
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 10:30
to chyba oznacza, że nie mozna sie ich pozbyć, z kolei jak poznać, który z nich może być przytkany?
spoglądanie ponad głowami niezorientowanych;
#9
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 12:18
Nie wiem jak z katalizatorem wstępnym, ale katalizatory te duże, zasadnicze EURO3 są łatwo dostępne - zamienniki polskie - może by tak zadzwonić do AVG Polonez i zapytac o dostępność tych wstępnych??
Inna sprawa to to, od czego ów katalizator się zatkał, może najpierw trzeba będzie usunąc przyczynę??
Tak sobie pomyślałem, że usuwając ten drugi katalizator (pod podwoziem, lepszy dostęp dla spawacza), wstawiając na chwilę rurę, pomimo świecących "czeków" można by zobaczyć czy mocy przybyło (zatkany Ow zasadniczy) czy też nie (zatkany wstępny). Co Wy na to??
Aha, i pytanie niejako przy okazji Y22XE ma jeden katalizator a Z22XE dwa??
#10
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 13:48
Aha, i pytanie niejako przy okazji Y22XE ma jeden katalizator a Z22XE dwa??
Y22XEV ma dwa katalizatory i dwie sondy i spełnia normę Euro 3.
Z22XEV też ma dwa katalizatory i dwie sondy, ale spełnia normę Euro 4.
Sonda nr 1 (regulacyjna) znajduje sie przed katalizatorem wstępnym a sonda nr 2 (diagnostyczna) za katalizatorem zasadniczym.
#11
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 16:12
#12
OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 15:36
Czytałem wiele postów na forum odnośnie wycięcia katalizatora ale odpowiedzi nie znalazłem.Mam pytanko czy jak wytnę katalizator w silniku Z22XEV to będę miał jakieś błędy na kompie czy większe spalanie ?pytam ponieważ auto ma drugą sondę za katem.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
jak czytałeś tyle tematów to mogłeś zapytać w jednym z nich , a nie tworzyć kolejny , przeniosłem ,;kocyk
#13
OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 18:19
#14
OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 18:34
Co do emulatora to obojętnie jaki dostępny na allegro?
#15
OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 19:46
Pomiedzy sonde a rure wkreca sie specjalna tulejke dystansowa. Kiedys na allegro widzialem taka do 2.2 za jakies smieszne pieniadze.od odsunięcia sondy od przepływu gazów
#16
OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 20:01
#17
OFFLINE
#18
OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 21:31
#19
OFFLINE
Napisany 30 marca 2012 - 19:31