Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Czy da rade rozpiąć układ bez spuszczania gazu ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mazi82

mazi82
  • 361 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2010 - 08:58

Witam

Mam pytanie, czy jest możliwość rozpięcia układu, bez spuszczania czynnika ??? Dokładnie, czy jak rozepnę na tych (poniżej) złączkach to czynnik wyleci ???

#2 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 września 2010 - 09:14

wyleci. nie ma szans by rozłączyć cokolwiek w klimie by czynnik nie uciekł.
poza tym te połączenia to chyba tzw. spring-locki, Albo masz specjalne narzędzie do ich rozpinania, albo kombinujesz z odpowiednio dociętymi blaszkami lub rurkami

#3 OFFLINE   mazi82

mazi82
  • 361 postów
  • Dołączył: 15-10-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 września 2010 - 09:20

specjalne narzędzie do ich rozpinania

2 gwoździe :) już kiedyś rozpinałem, tyle że gazu nie było.

#4 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 września 2010 - 09:43

czy jak rozepnę na tych (poniżej) złączkach to czynnik wyleci ?

Tak szybko ze nawet sie nie zorjentujesz ;)

#5 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 września 2010 - 11:52

jak już chcesz samodzielnie spuścić czynnik, to odkręć plastikowy kapturek na przewodzie, długim śrubokrętem wciśnij iglicę zaworu i spuszczaj czynnik. Rób to ostrożnie i powoli, bo można się nabawić odmrożeń - nie ma żartów. Nie wdychaj czynnika - jest nieco trujący, ale bez przesady.