Z jednoelektrodową to nie ma problemu szczelinomierz miedzy elektorode a ten "dzyndzel" (nie pamiętam jak to sie nazywa

z góry dzięki za info i pozdrawiam
Napisany 19 kwietnia 2007 - 20:15
Napisany 20 kwietnia 2007 - 08:47
Napisany 20 kwietnia 2007 - 09:07
Napisany 20 kwietnia 2007 - 09:35
Witam czy ktoś sie orientuje jak ustaiwć przerwę między elektrodami na swiecy dwuelektrodowej i trzyelektrodowej.
Napisany 20 kwietnia 2007 - 09:48
Witam czy ktoś sie orientuje jak ustaiwć przerwę między elektrodami na swiecy dwuelektrodowej i trzyelektrodowej.
A to przy nowy czy przy starych?
Dlaczego chcesz zmieniać przerwe?
Napisany 20 kwietnia 2007 - 10:13
Napisany 21 kwietnia 2007 - 04:59
Słuchaj np kupujesz swiece jest ona przeznaczona do kilku silników a niekoniecznie wszystkie te silniki mają mieć taką samą przerwe miedzy elektrodami wiec po to sie sprawdza przerwe zresztą tak jak Kczech napisał mogła być jedna gdzieś puknięta i przestawiła sie elektrodaWitam czy ktoś sie orientuje jak ustaiwć przerwę między elektrodami na swiecy dwuelektrodowej i trzyelektrodowej.
A to przy nowy czy przy starych?
Dlaczego chcesz zmieniać przerwe?
Napisany 21 kwietnia 2007 - 06:28
Napisany 26 kwietnia 2007 - 19:50
Napisany 26 kwietnia 2007 - 19:55
Napisany 27 kwietnia 2007 - 08:13
Napisany 20 lutego 2010 - 08:47
ja ostatnio kupowalem swieczki beru do hieny i tez jedna miala elektrode prawie zwarta z centralna nie zauwazylem tego przy montazu, doszlem do tego po uruchomieniu silnika, przerwa w X25XE powinna wynosić 0,8 mm i dobre do sprawdzenia jest tak jak kolega napisal wiertło i można kupić takie małe lub drut ze spawarki migomat one tez maja różne średnice i 0,8 jest,drut jest okragly takze przerwa bedzie idealnaja jak wymienialem ostatnio na ngk to na 3 bylo ok a na jednej bylo moze 0,4mm - pewnie wypadla z reki "pakowniczemu" w Kielcach (tam jest produkcja ngk w dawnej iskrze)