

Motocyklista... ale inny
#1
OFFLINE
Napisany 03 września 2010 - 21:11
Ano, że jechał bardzo przepisowo. Po mieście 50-60 Poza miastem nawet 100 nie przekroczył. Nie wyprzedzał na długiej prostej. Ot jechał sobie w ogonku. Jechałem za nim jakieś 20km. Nawet przed przejazdem kolejowym zatrzymywał się do 0.
No czad dosłownie :-)
#2
OFFLINE
Napisany 03 września 2010 - 21:24

Ale Twój szok rozumiem
#3
OFFLINE
Napisany 03 września 2010 - 21:43

czasem się tacy zdarzają ale bardzo rzadko ...

#4
OFFLINE
Napisany 03 września 2010 - 21:48

#5
OFFLINE
Napisany 03 września 2010 - 21:55
#6
OFFLINE
Napisany 03 września 2010 - 21:58
Podzielam zdanie Roozgi,w każdej grupie czy to motocyklistów czy kierowców aut znajdziesz czarne owce,sam śmigam ścigiem więc wiem jak jest,kilku takich baranów co sobie bezmyślnie zapier..... psuje opinie reszty co jeżdzi normalnie,tyczy sie to w szczególności motocyklistów.
dokładnie tak jak mówisz
#7
OFFLINE
Napisany 04 września 2010 - 01:32
#8
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 09:30
Kamil.
Omega to wspaniale auto...
#9
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 09:23
Dzisiaj spotkałem motocyklistę na ścigaczu. Ładny szybki motorek, kierowca w odpowiednim kombinezonie itd. Co w nim dziwnego?
Ano, że jechał bardzo przepisowo. Po mieście 50-60 Poza miastem nawet 100 nie przekroczył. Nie wyprzedzał na długiej prostej. Ot jechał sobie w ogonku. Jechałem za nim jakieś 20km. Nawet przed przejazdem kolejowym zatrzymywał się do 0.
No czad dosłownie :-)
Moze to jego pierwszy motocykl... i kupil go dwie godziny wczesniej... ?

#10
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 09:26
Moze to jego pierwszy motocykl... i kupil go dwie godziny wczesniej... ?
to tymbardziej by grzal

Kamil.
Omega to wspaniale auto...
#11
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 13:19

Motocykliści bardziej rzucają się w oczy, bo jest ich mniej i tym samym zwracają na siebie większą uwagę.
#12
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 13:46

Kamil.
Omega to wspaniale auto...
#13
OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 12:24
#14
OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 12:50

#15
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 14:22
#16
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 15:02

#17
OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2011 - 11:45
#18
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2011 - 11:21
Przejeździłem 5 sezonów, a w tym roku zmieniłem motocykl na nieco większy. Nie jestem przeciwnikiem motocykli o dużej mocy, bo nawet na słabym motocyklu można sobie (i innym) krzywdę zrobić... Właściwie to nawet na rowerze bez mocy:D
Po prostu jakby tak już na etapie szkolenia wkładać do głowy trochę więcej niż metody na zdanie egzaminu...
Teraz zima idzie więc temat przycichnie, ale wiosną znów będę czytał "gorące" tematy o "bandytach" na "motorach".
Jak myślicie, gdzie trzeba skierować wysiłki żeby to zmienić?
Pozdrawiam wszystkich 2oo
#19
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2011 - 02:34
druga sprawą jest podejście świeżych kierowców. A, że 500 za wolne, 600 znudzi się po sezonie ..... inną sprawą jest to, że za groszę można kupic motocykl który będzie miał ~3s do 100.
niestety, w każdej grupie jeżdzą ****** ... i to oni rzucają się w oczy
