Może niektórzy pamiętają,że od jakiegoś czasu szukałem OMCI 2.5 DTI sedan manual...
Znalazłem u helmuta, przywiozłem 12.04. Auto chodzi ładnie, 1000 km spod Luxemburga pozwoliło mi nieco ją poznać.
Generalnie Ekstra...auto w swoim czasie przedstawię na forum, porobię zdjęcia itd...
Wracam do sedna:
Byłem w Oplu w Koszalinie(zaufany serwis), jednak z tymi silnikami chyba nie mają często do czynienia...
1.Komputer w Omedze ma zapisaną usterkę przepływomierza powietrza (komputer w serwisie nic nie wykazał...)-może to jakiś błąd w programie..?
2.przy ok 1600obr/min łapie turbina i auto idzie do 2500-2600 teraz lekuchne zawahanie i kręci dalej płynnie... ? co to -tak jest tylko pod obciążeniem ,bez wszystko chodzi cudownie :idea:
lekko turbo słychać ,a po odjęciu gazu nic specjalnie nie zauważyłem auto ma 139 tyś,a przy 80 wstawiono nowe turbo
3.Na biegu jałowym lekki klekocik dieslowski słychać(?common-rail?),nawet po rozgrzaniu, a jak się troszkę depnie to ładnie mruczy...
4.Odpala prawie na dotyk (2 obroty rozrusznika)
5.Po przekręceniu stacyjki auto tam sobie wszystko sprawdza, a z okolicy fotela pasazera coś basowo buczy... Potem przestaje,ale jak odpali się silnik buczy dalej...Pojawiło się dopiero jak przyjechałem, ponoć pompa paliwa ulokowana pod siedzeniem pasażera... :shock:
To takie 5 rzeczy które mnie zastanawiają.

Jestem uchachany Omeszką :grin: ,ale pytam gdzie najlepiej udać się z tym autem w zachodniopomorskim (Szczecin, Koszalin) Do BMW z tym silnikiem?
No i te blaszki z kolektora trzeba usunąć prawda Droset?
