

wałki rozrzadu od Świątka v6
#1
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2010 - 20:53
tylko nie mówcie ze nikt nie słyszał o firmie Świątek
#2
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 00:12
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#3
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 00:17
#4
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 12:56
ale niedalbym 2000 zeta , lepiej poszukac uzywek od 3.0
#5
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 14:07

#6
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 14:19
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 14:25
#9
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2010 - 16:32
ciekawe jaki przyrost mocy jest na tych wałkach i czy by zrobił do 3.0/3.2
zrobia kazdy walek

#10
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 20:34
#11
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2010 - 23:25

sportowe wałki rozrzadu od Świątka jakie sa przyrosty mocy i momentu obrotowego i inne modyfikacje z tym zwiazane w ofercie sa wałki do 2.5 v6 za ponad 1800pln ?
wałki robione sa na zamówienie moze warto posłac e maila i dowiedziec czy robia wałki do 3.0
Ciekawi mnie ile mozna wyciagnac z 3.0 lub 3.2 nie niszczac sillnika bez doładowania najmocniejszy taki silnik widziałem na wyscigach na1/4 mili w astrze i miał 450km
z opisu widzę, że szukasz do 3,0
do 3,0 Świątek się ceni 2.200 - 3.000 + musisz mu dosłać komplet wałków

przyrosty będą różne w zal od tego co sobie zechcesz mieć po wałkach i co oprócz wałków zdłubiesz.
a lista opcji do zdłubania oprócz wałków jest obszerna

piszesz, piszesz, a nie wysłałeś nawet głupiego maila z zapytaniem do źródła? W sumie ciekawe podejście

trzeci cytat... hmm... jak piszesz o 450KM z astry to ja uważam, że można wyciągnąć bez doładowania i 600-700KM nie niszcząc silnika tak od razu po odpaleniu. Zanim podejmiesz dalszą dyskusję, poczytaj więcej o tym silniku z astry

swiatek jest na rynku juz ladnych pare lat i maja bardzo dobra renome,
ostatnio ta renoma jest nieco zszargana, ale nie robi błędów kto nic nie robi, więc...
ciekawe jaki przyrost mocy jest na tych wałkach i czy by zrobił do 3.0/3.2
moc zależy od wymagań stawianych przez klienta, możesz zrobić moc na górze a z dołu objadą złomegę byle pierdopędy. Robi do 3,0 / 3,2 niemal od ręki.
#12
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2010 - 11:45
Nie zmieniają charakterystyki silnika tzn. przebieg momentu ma kształt podobny jak w serii.
Subiektywnie - silnik lepiej ciągnie z dołu oraz lepiej się wkręca w porównaniu do serii.
Zalecane jest dodatkowe strojenie ECU po montażu wałków aby wycisnąć z nich max ich potencjału.
Jakby ktoś był zainteresowany, mam na sprzedaż komplet wałków GT -klik
#13
OFFLINE
Napisany 23 listopada 2010 - 13:01
Jakby ktoś był zainteresowany, mam na sprzedaż komplet wałków GT -klik
wow, cena naprawdę bardzo okazyjna - w porównaniu do ceny zrobienia nowych wałków u Świątka. Dodając parę innych klocków i trochę pracy można zrobić bezpieczne 270-280 KM

aż szkoda, że z rok temu nie było takiej oferty
