mam problem, a właściwie "rozkminę".. jakiś czas temu obróciła mi się panewka na wale korbowym, trzeci cylinder.. kupiłem panewkę std czyli nominał i oczywiście wymieniłem ją od spodu

z góry dzięki za pomoc
Napisany 28 lipca 2010 - 11:48
Napisany 28 lipca 2010 - 12:53
Napisany 30 lipca 2010 - 11:01
witam,
mam problem, a właściwie "rozkminę".. jakiś czas temu obróciła mi się panewka na wale korbowym, trzeci cylinder.. kupiłem panewkę std czyli nominał i oczywiście wymieniłem ją od spodu .. po wymianie silnik klepie dalej, wiem, że to ta sama panewka.. i tu się rodzi moje pytanie, czy jakbym przeszlifował delikatnie papierem ściernym 2500 wałek i założył panewkę ponadwymiarową czyli 0,25 czy przestałaby klepać może ktoś to już przerabiał przy poprzedniej wymianie widziałem że wałek ma delikatne "rowy".. czy może lepiej szukać silnika zapomniałbym dodać x20xev..
z góry dzięki za pomoc
Napisany 30 lipca 2010 - 12:06
albo nowy wał papierem to mozna sobie z Żuku szlifowacaleś narobil.... jak sie obrocila panewka to szlif wału tylko i wylacznie
Napisany 30 lipca 2010 - 21:23
Napisany 30 lipca 2010 - 22:49
Napisany 31 lipca 2010 - 11:12
Napisany 31 lipca 2010 - 12:25
Napisany 01 sierpnia 2010 - 00:19
hehehe, wypadaloby raczej powiedziec, ze umarl juz w momencie jej obroceniaponieważ jakbym jeździł z obróconą panewką to szybko
by umarł