

który silnik diesla jest lepszy ??
#1
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 18:58
który silnik diesla jest lepszy 2.5td czy 2,5tds pod względem bezawaryjności i żywotności wraz z manualna skrzynia biegów
przeszperałem forum i żadnej jasnej odpowiedzi nie znalazłem wiec liczę na wasza pomoc
pozdro
#2
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:07
Omega ma 2.5 td 130KM
Bmw ma 2.5 tds 143KM ma też td ale nie wiem ile ma KM
Podobno te w omegach lepiej się sprawują bo mają inne głowice i moc zaniżoną
#3
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:11
#4
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:20
Dokladnie tak TD jest w omedze a TDS w BMW .A tak dokladniej w omedze jest TD i DTI.Ja mam TD i nie narzekam mam na kulane juz ponad 300tys\km i smiga az milo.Jesli trafisz na nie zajechany jest nie do zdarcia.
może i jest nie do zdarcia ale trzeba o niego dbać ja mam pompę do roboty bynajmniej tak mi się wydaję bo sprawdzałem ją sposobami podanymi przez forumowiczów. Na pewno potrafi cieszyć jazdą i jest komfortowy a już nie wspomnę o dźwięku r6:jump:
#5
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:26
może i jest nie do zdarcia ale trzeba o niego dbać ja mam pompę do roboty bynajmniej tak mi się wydaję bo sprawdzałem ją sposobami podanymi przez forumowiczów. Na pewno potrafi cieszyć jazdą i jest komfortowy a już nie wspomnę o dźwięku r6:jump:
No wlasnie dbac trzeba jak o kazdy silnik ale tarfic na zadbany!Co do pompy to kazda pada wczesniej czy pozniej.Ale po za tym nie do zdarcia.
#6
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:28
#7
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:31
#8
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:37
No nie wiem czy w pasatach sa podobne pompy jak w omegach .Chodzi mi o nastawniki bo glownie w nich jest problem.
jak siada głowiczka pompy to już nie nastawnik tylko części pompy które wtłaczają paliwo
#9
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:42
jak siada głowiczka pompy to już nie nastawnik tylko części pompy które wtłaczają paliwo
OK! Ale przy jakim przebiegu?Znajdz pasata z takim samym przebiegiem jak omega i porownaj.Co do pasatow to wiem ze tam sa inne problemy z walem silnika.
#10
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:47
#11
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 19:56
szczerze to nie wiem jakie bolączki dokuczają pasatom bo nie interesowałem sie tym autem, tylko nie słyszałem że by ktoś się skarżył na pompy.Napewno pasat nie jest tak komfortowy no i nie brzmi tak pięknie zwłaszcza jak turbo ciągnie:jump:
Noo! przynajmiej nie chodzi jak traktor.Ale sa w pasatach 2,5 TDI i podobnie brzmia.
#12
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2010 - 20:00
Noo! przynajmiej nie chodzi jak traktor.Ale sa w pasatach 2,5 TDI i podobnie brzmia.
tu masz racje ale jeździłem pasatem i jak na tą cenę i klasę auta nie jest wcale komfortowy i pod tym względem przegrywa z omcią. Zresztą każde auto ma jakieś bolączki więc jak dbasz tak masz a jak ktoś nie dbał to Ty za to płacisz.
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 13:19
Ale i tak lepsze jest 1.9 TDI ;P
No 1.9 TDI napewno nie ma problemu z pompa ale co za komfort jechac takim passatem np 110km??w golfie to smiga ale zas nie ta klasa auta,wiec porownajmy passata V6 2.5 TDI ,silnik to chyba najwieksza porazka VW wiekszosc osob ktore miały przed takim B6 czy B5 np passata B3 1.6 D czy TD klneła by na ten V6 w niebo głosy,silnik 200tys i remoncik gdzie sam osobiscie miałem golfa 2 1.6 D ktory miał nastukane 590tys własciciel miał go 3 lata,kupił z uszkodzona linka predkosciomierza,wiec 3 lata smigał bez przebiegu a jak sam powiedział do przebiegu jest co dodac bo duzo jezdził i silnik smigał az miło,w zime zadnego problemu z odpalaniem a jesli chodzi o V6 to nie jednego juz na krawacie widziałem,poza tym słyszałem opinie uzytkowników,powiedzieli ze to auto kupuje sie tylko raz z wiadomych powodów "silnik":D a w omedze robie pompe i smigam dalej,fakt ze trzeba troche wyłozyc ale w takim passacie sam rozrzad to z robocizna dobre 1.5tys trzeba połozyc
#15
OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 19:27
#16
OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 20:29
#17
OFFLINE
Napisany 18 września 2010 - 19:44
Prosta konstrukcja, proste naprawy, części tanie jak barszcz, zero problemów w zimie, mimo, że przebieg ponad 550tys.
#18
OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 07:36
potwierdzam

#19
OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 19:19
#20
OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 19:57
